måndag 16 april 2012

The World Of CHANEL....


Jag är ett stort "fan" av Chanel nagellack, jag har längtat efter att få mina händer på dom nya "Jeans De Chanel Nail Varnishes"! jag blev tillfrågad av Chanel att komma titta på dom i Dubai mall och kunde jag inte vänta med att prova dem! Jag var sååå glada över att äntligen prova dem och jag kan ärligt säga älskar varje enskild färg! Blå är inte en favorit men dessa var jätte fina så det blev alla 3 hem. Jag kan inte bestämma vilken av dessa är min favorit. Detta är en förhandsvisning av sommarens kollektioner, och tro mig det är värt det lilla extra för den kvalite man får!
Chanel är kända att sprida skönhet över världen:)

Tycker denna är extra fin

Plus så är jag tvungen att visa denna väska, som jag såg häromdagen, visst blir man kär?!! Alltså snacka om att den får en att stanna till och titta en gång till ifall man ser den hängande på någons axel.


Dagens


1 kommentar:

  1. den väskan ska jag titta på nästa resa till Paris...tycker föressten att du är så sött, och du verkar vara varmhjärtad...

    SvaraRadera