fredag 13 april 2012

The Kardashians....Then Something private became public!!!

Snacka om att vara känd för ingenting egentligen när du tänker på det! Kim blev känd av en hennes sex band och så egentligen kim gjorde systrarna kända genom henne...Galet så kända dom blivit..När hon kom till Dubai för första gången gatorna var kaos utanför hotellet kaos,,,Dubai mall där dom intervjua henne kaos gick inte att komma in typ och tänk er det är en av världens största shoppig mall!
Denna intervju såååå bra, själv tycker jag att Kims stil är "just gourges" och själv så inspereras jag utav hennes klädstil och smink, därför jag gillar henne men tycker den uppmärksam familjen får är helt löjlig!!!


Tagens skönhets tips: Drick Grean tea sååååå viktigt gör otrolig skillnad på hår och hud!!!!
ska göra en kopp just nu:)


HA EN MYSIG FREDAG


3 kommentarer:

  1. jag tycker du borde bli en kändis

    SvaraRadera
  2. Fast det är inte därför de är kända ;) De är kända för att deras pappa var en jättekänd advokat i USA och deras styvpappa har vunnit OS, så det är därför de är kända från början ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det vet jag:) han var OJ simpsons vän. Men ändå så kan du hålla med om att det är extremt, själv så har jag sminkat deras mamma Chris och hon var ju hur skön som helst, ville inte därifrån så gullig som hon var så på det sättet är dem lätt att tycka om:)
      Ha en bra kväll

      Radera