onsdag 25 april 2012

Dagens:)

Idag har det varit en stressig dag då jag mått konstigt har migrän varje dag känns det som, men håller humöret uppe och springer runt som en galning ändå, idag var det lite jobb på morgonen och senare blev det mys hos en kompis, som precis har flyttat och bor nu i ett jätte fint område och vi tog även en tur med deras båt, den står parkerad precis där hon bor. Jag åker även snart till Beirut/Libanon för ett super viktigt möte, det handlar om en sminkning av en väldigt känd arabisk sångerska Nancy Ajram, så det ser jag framemot. Saknar även mina systrar extremt mycket, längtar tills dom kommer hit, gud vad roligt vi kommer ha det då inget sovande då inte.
 Jätte dåligt ljus jag vet, vänta till jag köper min systemkamera då blir det kanske videoinlägg ifall ni är snälla:)





Fick mycket frågor angående mitt läppglans, den är från Givenchy i färgen/Pink Croisiere







kvälls utsikten från hennes balkong såååå underbar, min lägenhet har värsta utsikten också från Palm jumeirah men här sitter man mitt i smeten.

Bild lånad från nätet/ området heter Six towers i Dubai Marina där hon bor.

Nu blir det sovdags för mig eller så hhhmmmm en liten chips påse framför tvn:) God natt och sov gott Sverige....


9 kommentarer:

  1. Hejsan! Bra blogg, men en fråga bara. Är du gift/ har pojkvän? Varför skriver du aldrig om honom eller visar lite bilder på er två:) Lite nyfiken bara. Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Hej på dig:)
    Jag har världens finaste skapelse som man, men saken är den att när jag öppna bloggen, så är det en ide jag haft i 1 år men inte riktigt ville för jag inte vill vara privat på bloggen, då jag inte ens har en facebook...och då jag öppna den är för mina systrar var på mig om att öppna en blogg och många tjej kompisar i Sverige, för tips och om kändisar som jag sminkar då jag hållt det mest privat, och Dubai osv..och min man sa att han inte ville synas på bloggen och det respekterar jag! Men han kommer inte undan det kommer nog bilder ska du se på honom:)
    ha världens bästa dag:)

    SvaraRadera
  3. Tyker du är sååå himla sött:) jag undrar ifall du rekomenderar någon hår frisör i sthlm för ditt hår är bara för snyggt alltså??!!!


    /Mona

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mona...
      Jag har skrivit ett inlägg om just denna fråga:)
      jag rekomenderar Marre och hans team.

      Radera
  4. sååå dum fråga av första personen, hon skriver sen, varför lägger du inte ut bilder på honom, verkar som hon redan vet att de finns någon i ditt liv...sååå stuppieddd hahahah ska trakaserra dig med telefon samtal på din middag sosso just so you know:)

    puussssarrrr din bästis syrra
    plusss första gången jag kommenterar för jag läser bara orkar ine skriva:)som alla andra hemma, misss yuuuu

    SvaraRadera
  5. är du gift,så ung, du verkar ha allt en tjej drömmer om iallafall jag! jag letar efter en prins som vill gifta sig med mig islutändan...
    du skrev ett inlägg om fördomar! håller med 100% du verkar vara en så smart tjej och ser bra ut och kan bli dömd av andra tjejer snabbt, men jag tror dom är haters!!!! känner din lilla syster och sett dig antal gånger när du hälsat på, men visste inte du gift dig då jag flyttade från göteborg... kommer följa din blogg:)
    kram

    SvaraRadera
  6. Älssssskar din blogg å dig syrran världens bästa!<3 kyssss

    SvaraRadera
    Svar
    1. åååhhhhhhh du gjorde min dag:) pussssssssssssss
      thisss is my sista:)

      Radera