tisdag 24 april 2012

Lancome/Hypnose...Vackra ögonfransar med Lancome


Jag får ofta frågan vilken mascara jag annvänder på mina framsar helt ärligt så har jag hur många olika som helst men har några favoriter! Till att börja med komihåg att alltid ta hand om dina ögonfransar genom att köpa ögonfransnäring och använda primer innan mascaran!
Och ifall du kan håll dig borta från ögonfransböjaren, jag vet tjejer det är svårt.... Jag använder bara min när jag ska ut på något viktigt event eller så annars aldrig under dagen, här i Dubai går jag oftast utan ögonsmink då jag vill skydda mina ögonfransar, så ursäkta att jag inte tar mer bilder på sminkningar, för här är det så varmt så man går hellre utan.

Men i alla fall när jag väl använder mascara  så kan jag inte vara utan Lancome Hypnose, en såååååååååååååå bra mascara, alla Lancomes mascaror är väldigt bra själv har jag dom alla, och tycker dom är grymt bra allihop! Men denna är grym ifall du letar efter en som inte klumpar och ger långa fina ögonfransar så är det denna!

Dom olika Lancome borstarna, så det är lätt att välja rätt för just dig
Kvällstips: Använd denna mascara först och sedan Lancome ”drama” borstar du över och du får riktigt fina ögonfransar, vill du sära mer på fransarna så använder du alltid en mascara med smalare borste efter din mascara! Kvällstid använder jag alltid 2 st inte för mer, för dom olika storlekarna på borstarna gör det enklare att få tjocka men samtidigt som man borstar igenom dom för att dom ska bli långa och klumpfria!
Men komihåg att alla har olika ögonfransar så man får alltid olika resultat, Men denna har jag använt på många och oftast blir det lika snygga på allaJ så ge dina ögonfransar den oomph they deserve girlsJ

5/5

Vilken fransnäring som jag använder just nu/
http://beautybysarafaily.blogspot.com/2012/04/missade-one-and-only.html


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar