måndag 2 april 2012

Lets talk about Hair Baby!!

Jag ÄLSKAR naturliga behandlingar, Personligen fann jag några av dem faktiskt fungerar bättre än mina super dyra behandlingar, men egentligen, vem har tid? Det är därför jag älskar "mina underverk"! Super kraftfulla ingredienser direkt från naturen som ger dig fantastiska resultat! Tomat för fantastisk hud, jordgubbar för vita tänder och kokosolja för Fabulous Hår!

Ska berätta och tomater och jordgubbar i ett annat inlägg.
Ok, självklart kokosolja som behandlas först, men jag älskar det till så många saker! Särskilt hår! En av mina favorit steg att göra är att använda en bra mängd kokosolja till mitt hår och linda in håret med antingen en plastpåse eller duschmössa. Jag lämnar det för 20-30 minuter och skölj sedan noga! Det lämnar mitt hår super silkeslen, mjuk och återfuktad! Kokosolja är jätte, jätte återfuktande och otroligt närande! Detta är ett bra tips för alla som vill ha friskt, vackert hår och inte har tid att blanda alla ingredienser tillsammans eller inte hittar annat hemma just då. Kim Kardashian berättade även i en intervju när hon var i Dubai om att hon använder kokosolja i håret, sååå roligt att hon lyssnar på migJ

 One Juicy Beauty Gossip at a time…. Xoxo.......






2 kommentarer:

  1. snälllaaa tipsa om en frisör i sverige...
    tack

    SvaraRadera
  2. ska ut och köpa det direkt.. visst ska det vara från hälsokosten eller?
    kan du rekomendera några hårsalonger i sthlm vilken gick du till???

    Stina

    SvaraRadera