måndag 9 april 2012

Dermalogica tips!!!

Jag bara måste tipsa er om 2 jätte bra produkter från dermalogica. Den första är ansiktsmasken
multivitamin power recovery® masque,  en riktigt bra mask som lugnar och ger fukt till huden, samtidigt innehåller den vitaminer som hjälper huden att hitta rätt balans. Kan inte vara utan denna mask. Även superduper för dig med känslig hud.
Mitt tips: Lägg masken på kvällen innnan du ska lägga dig, skrubba ansiktet och lägg denna mask på ansiktet 30 min innan du ska sova, och sov sedan med den. Du får så mycket bättre resultat än att låta den sitta bara 10 min, och du vet väl att huden reparerar sig medans vi sover.

Detta är vad det står på produkten:


  • Vitamins A, C, E, F and pro-vitamin B5 help repair and restore skin to optimum fitness.


  • Beta Glucan soothes irritated skin and enhances moisture barrier properties.


  • Nutrient-rich Algae Extract moisturizes and softens skin.


  • Calming extracts of Licorice, Comfrey and Burdock soothe skin and decrease sensitivity



  • Andra produkten är även den från Dermalogicas "age smart serie" det är deras ögoncreme
    multivitamin power firm.  Detta är en väldigt speciell ögoncreme, jag har provat alla Dermalogicas ögonprodukter och tycker denna är underbar mot mörka ringar, torr hy, lite linjer, jaa princip mot allt möjligt. När jag provade denna första gången blev jag helt kär i produkten en helt grymt bra ögoncreme. Den innehåller ett antioxidativt vitaminkomplex så du får ändå lite mer för pengarna än den vanliga ögoncremen du har, värt varenda krona.

    Mitt tips: Lägg gärna en fuktgivande serum, deras bosters innan under ögonen.

    Står på produkten:


  • Pure Vitamins A, C and E in an anhydrous (waterless) base accelerate the skin’s natural repair process, strengthening elasticity and improving smoothness.
  • Corallina Officinalis Extract, a red seaweed, helps to firm the skin, reducing the appearance of fine lines.
  • A protective shield of Organic Silicones helps prevent moisture loss and protects vulnerable skin.



  • Ta längre tid på er i badrummet ikväll Ladies för det är ni värda:)
    kramar från varma Dubai


    3 kommentarer:

    1. va kul nu vet jag vad som ska inhandlas idag då:)
      tack för tipset, jag rekomenderade även för syrran och ska beställa på nätet, har du tips om någon bra hemsida?

      tack Lina

      SvaraRadera
    2. Nu vet jag vad ska köpa till min samling nästa gång!

      SvaraRadera
    3. vilken hemsida i sverige tycker du är bästa att handla ifrån vi är flera tjejer som undrar???

      Louise

      SvaraRadera