torsdag 12 april 2012

Kolla in min kompis utsikt:) vi var där på middag igår. Lägenheten vi köpte på Palm Jumeirah har också fin utsikt..men denna var lite speciell... alltså måste även berätta att det blir roliga tips idg:) jag tänker även på ifall jag ska göra video inlägg när jag köpt en ny systemkamera, men får se ifall det är något ni skulle vilja se.
har shoppat massa kul, mensom sagt vill inte varje gång jag köper kläder lägga upp det, känns fortfarande lite konstigt det här med bloggen. Föressten det är Ju Torsdag idag, HELGEN börjar:)
vädret i Dubai idag är vääääääääääääääldigt molnigt..man ser typ inget, men jättteee varmt.

Friends penthouse

Våran lägenhet, vid ingången


längre ut vid Atlantis typ


2 kommentarer:

  1. vilken äventyrare du verkar vara, du verkar så ödmjuk...

    SvaraRadera
  2. woowwww vilken dröm...sitter och ät väldigt sugen på attåka till dubai!
    vilka hotell i Dubai rekomenderar du?

    SvaraRadera