fredag 27 april 2012

HAPPY FRIDAY EVERYONE:)

Ni  vet nu säkert vid det här laget att jag älskar fredagarJ
Igår kväll var nog den mysigaste kvällen på länge,det blev en middag med fantastisk utsikt och omgivningen ska man verkligen inte klaga på. En riktigt Arabic night at Atmosphere blev det. Restaurangen ligger på Drygt halvvägs upp i världens kaxigaste skyskrapa, 828 meter höga Burj Khalifa i Dubai, har restaurangen Atmosphere sin fina plats.

Restaurangen är belägen 442 meter över marken på våning 122, två våningar under den utsiktsplattform många turister besöker, och utsikten över staden, havet och öknen är väldigt imponerande. Idag har vi varit på Ikea och ätit köttbullar och potatis var så roligt när vi upptäckte att det ser ju exakt likadant ut som i Sveriges Ikea och allt stod på svenska, som när vi stod i hissen så stod det "down is Småland" log lite för mig själv där samtidigt som jag saknade svensk mark:)


Atmosphere måste ni besöka ifall ni åker till Dubai.

Burj Khalifa





Kvällens hår!måste verkligen klippa mig


Blev en väldigt enkel sminkning

9 kommentarer:

  1. Hej vilken foundation har du på bilden?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är Guerlains som jag har skrivit om här:
      http://beautybysarafaily.blogspot.com/2012/04/sb-guerlainvem-vill-se-ut-som-solen-i.html

      Radera
  2. jag har sett din klocka på andra bilder också vilket märke är det???

    Louise

    SvaraRadera
  3. Du skulle Juh berätta mer om ditt jobb?

    SvaraRadera
  4. älskar din stil, skriv gärna mer om kläder du köper, vet att du inte lägger upp det. men lägg upp det du handlar ibland kul:)

    SvaraRadera
  5. Hej! Kom in här på en slump. Vilken skön blogg och att du befinner dig i världens finaste stad (enligt min åsikt). Ska bli kul att följa dig :D / Caroline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Caroline

      Vaa roligt, joo Dubai är underbart, blir massa roliga nlägg ikväll eller imorgon jag har varit i Beirut snabbt och tillbaka... ha världens bästa kväll

      Radera