söndag 22 april 2012

Dagens SB/Clarins primer


Clarins Instant Smooth Perfecting Touch / Lisse Minute

Dagens tips är denna primer, jag är ingen fan av primer då jag inte tycker om att lägga massa produkter innan foundation då det inte håller lika länge med massa kräm, ni vet väl för mycket av en bra grej blir något väldigt dåligt istället! Som för mycket kräm är inte bra,
Jag har provat massa primer och tycker inte att det gör super skillnad, och  är hellre utan, Men denna primer från clarins är faktist väldigt bra och man blir super mjuk och len utav den, jag brukar till och med använda den då jag går ut osminkad och vill ha något som mjukar upp där man kan känna sig torr eller ojlig.
Men att den håller foundation på plats och håller längre, är jag inte helt övertygad om då jag inte känner så, för det kan vara vilken foundation som helst i världen börjar du svettas så kommer din foundation försvinna, Men skillnaden på bra och dålig foundation är den ser ut på ifall man svettas ifall man blir fläckig eller bara försvinner utan att det egentligen syns, lite svårt att förklara, men Helt enkelt är grym foundation är en som sitter på plats och dom lite dyrare brukar göra det, men samtidigt så tycker jag att man ska testa primer speciellt ifall man är ojlig! Men OVERALL så tycker jag om den men inget jag använder varje dag, men bra att ha hemma och använda den då man vill vara extra fin då den gör applicering utav din foundation mycket lättare och ifall man har rynkor så fyller den linjer innan sminkning!
Sedan komihåg köp separat primer för ögonlocket, som du även kan lägga under ögonen för skydda känsliga hudet under ögat! Har skrivit om "benefit" primer som är extra bra för ögonen här har jag skrivit om det ………………………
http://beautybysarafaily.blogspot.com/2012/03/3-steg-till-vackrare-ogon.html


Ger den 4/5

3 kommentarer:

  1. jag snubbla in på din blogg, och du ser väldigt bekant ut! var inte du en av dom som sminkade britney spears när hon var i Stockholm?????????, känner igen dig från tidingen! kommer följa din blogg always,,,grymma tips

    Madde

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilket bra minne du har:)
      kram på dig

      Radera
  2. tänkt på att köpa den nu ska jag verkligen köpa den!
    undrar ifall du kan skriva mer om dig själv?

    SvaraRadera