tisdag 3 april 2012

Stockholms bästa...

Jag har fått massa frågor angående mitt hår, speciellt om hårsalonger jag rekomenderar osv. så here we go...Här i Dubai har jag alltid samma problem, jag hitar inte en bra Frisör. Jag har nog letat mer än 10 tjejer samanlagt här i Dubai tänkte ska det vara så svårt att klippa långt hår, färga ska vi inte ens prata om, så jag blir så ledsen när jag vet  att de finns en salong jag vill till men självklart är salongen i Sverige. I Dubai senast fick jag håret avklippt typ, kan ni tänka er, hon satte ihop håret, och jag tittade på min mobil och tänkte för mig själv plötsligt ser jag en stor tofs ramla ner, alltså mitt hjärta ramla med tofsen, hon hade bara klippt av från toffsen, OMG tänkte jag och sa inget men höll på koka inombords, jag gick därfifrån och betalat 800 för en amatör klippning, jätte irriterad och det var så ojämt och jaaa inget stämde, så fortsatte gå till andra för att få till det jämt åtminstonde men det gick heller inte. Som tur va är det bra nu såklart då jag senast var hos den bästa frisören,  Så ni vet, vart jag älskar att gå till är Salongen Bangs i Stockholm hos underbara Marre.
Alltså jag önskar jag kunde boka en tid varje vecka, men puhuu han är såå långt bort. Då jag inte hunnit göra massa där, färga osv. Men ni vet den känslan man får när man vet fan det här är bäst och man hamnat rätt, jaa det var så jag kände med Marres salong. samtidigt alla dom jag känner som går dit älskar salongen  och bokar alltid direkt en tid igen, för det kan vara fullbokat länge. Alltid bra stämning i salongen och Verkligen alla som jobbar där är grymma, så nu vet ni det.
Just nu behöver jag verkligen en klippning och toning åhhhh vad ska jag göra, få se vad som händer med det.

6 kommentarer:

  1. Hej
    jag har väntat på svaret! jag undrar sk jag boka redan nu, vi är två tjejer som bor i Dubai tillsammans och vi båda behöver serious makeover, vi åker hem till sthlm om 1 månad, ska vi ringa redan nu?

    Kramar Mona

    SvaraRadera
    Svar
    1. vad kul hoppas du blir nöjd, Ring gärna en tid innan man vet aldrig kan vara lång väntetid.

      Ha en bra dag

      Radera
  2. Va kul att du tipsa om en frisör här!
    ska gå förbi och titta, vet du ifall dom även gör naglar där
    jätte uppskattad blogg så du vet..

    Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja faktiskt dom har en nagel tjej där.

      Radera
  3. Jag har hört om Bangs innan men aldrig gått dit,
    ska ta och gå förbi imorgon innan jobbet och boka en tid. Finns det någon annan på salongen du rekomenderar också?

    SvaraRadera
  4. jaa äntligen du svara på frågan...jag har haft dålig erfarenhet utav Björn axen så ska nog prova och gå till Bangs istället ...

    SvaraRadera