torsdag 26 april 2012

POWERWALK PÅ JBR

Jag var extra duktig idag då jag vaknade extra tidigt och sprang på bank ärenden och sedan blev det en powerwalk på JBR. Man känner verkligen att det snart är sommar i Dubai, då det börjar bli mycket varmare för varje dag som går. Tänkte även skriva lite senare om mitt jobb här nere, jag ville inte skriva innan då jag ville vänta med det, trodde inte jag skulle skriva om det på bloggen men fått en del frågor om mitt jobb osv så det blir ett inlägg om det lite senare
Som ni vet jobbar jag som make up artist och det har jag alltid gjort även i Sverige blev jag bokad ibland och jobbade på sidan av det jag gjorde just då. Men här i mellanöstern har jag större nätverk och då blir det kända ansikten, men jag har nyligen bestämt mig för att sakta lägga undan detta med ”sminka” pga tid och fokusera på mitt jobb just nu, men som tur va så har jag mina kunskaper och erfarenheter som inte många 24 åringar har så det är jag stolt över. Sedan planeras massa annat som vi tänker på just nu så får se egentligen vad som händer framöver…blev lite förvirrande text ”to be continued” för måste gå nu ska göra mig i ordning för jag ska ut på middag till världens högsta restaurang! Säger man så, i alla fall så ligger den i Burj khalifa.

I Will be back sweetheartsJ










Stranden ligger precis nedanför JBR "walken" där alla retauranger och butiker ligger, älskar att på stranden kan du se helt täckta kvinnor (dom som har slöja ) som bara doppar sina fötter i vattnet och ingen som kollar snett på dem för dem inte är halv nakna.

Sprang ner på stranden jag och min "chubby" och tog lite bilder till er, hoppas bilderna värmer i kylan:)



3 kommentarer:

  1. Gud va fint...varför skriver du ine mer om dig själv som person och känslor alltså du skriver inget om dom runt omkring dig???

    SvaraRadera
  2. Du verkar vara både vacker på insidan och utsidan..

    Louise

    SvaraRadera