måndag 23 april 2012

HM/conscious collection 2012, hur var köerna I sverige denna gång när HM släppte för andra gången conscious collection. Jag kommer ihåg första gången det var ju löjligt hur lång köerna var och Versace ska vi inte ens tala om så löjligt! Men kommer ihåg just conscious collection för det var en lång klänning som jag ville ha men vägrade stå i köerna folk sliter i en som dom aldrig sett kläder förut. Så fick köpa den dagen efter på Blocket för nästan dubbla priset, folk gör värsta bussnies dom köper massa och säljer dagen efter på nätet för dom som verkligen vill ha men inte kunde eller ville stå i köerna!
Men här i Dubai så fanns det inga köer alls och var i Dubai mall för några dagar sen och allt fanns kvar, ganska komiskt vilken skillnad! Det var bara ta det man ville ha och alla storlekar fannsJ det blev några plagg sååååå somriga, jätte söta plagg.



sen blev det lite sötsaker i denna butik
Älskar att fika på Paul, jätte mysigt ställe i Dubai mall
Dagens/ väldigt snabbt lockat med min locktång/
Nu måste jag springa ska iväg och hitta på en massa kul:) berättar lite senare, ha det bäst så länge

(Har fått massa frågor angående Highlighter, skrev om det här för er som undrade)
http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=5191042730505218859#editor/target=post;postID=3474867247356919224

3 kommentarer:

  1. Ja här i stockholm var det jätte lång kö, jag fick inte det jag ville ha:(
    jag undrar ifall du kan skriva mer om dina underbara tips???

    Ann-louise

    SvaraRadera
  2. vilket vackert hår kan du inte skriva om hur man gör dom lockarna??

    SvaraRadera