fredag 6 april 2012

Missade the one and only!!

Sååååå trött sovit några timmar bara, vi var ute igår så blev en väldigt sen kväll.
Köpte lite grejer igår som jag ville tipsa om, inte allt jag köper kommer jag lägga up men, det som jag vill dela med mig om och som jag vet kommer göra dig som läser nöjd med din nya produkt så tipsar jag gärna:)
Missade även ett event, Christian Louboutin var i hans butik i Dubai mall. Jag var inbjuden men missade det, åååhhhhh jag som ville få ett par skor signerade. Men hoppas han kommer tillbaka till Dubai snart igen. Alltså kommer du på semester till Dubai måste du besöka hans butiker "just amazing".

Iallafall detta vad jag ville tipsa om

- Talika ögonfrans gel, jätte bra för ögonfransarna ger näring och stärker dina ögonfransar.
-Chanel rouge, deras färger är jätte fina plus du har rougerna hur länge som helst tar typ aldrig slut
köpte färgerna "Plum" & "in Love" har typ alla färgerna nu tror jag är besatt av chanel  tycker verkligen om deras produkter, titta gärna på deras foundation.
- Puder från mac (välj rätt färg)
-Ögonbrynpenna från Mac (väldigt naturliga färger som smälter in)
- Harmony från Mac (Jätte fin att forma ansiktet med alla måste ha denna såååååå fin med ljusa rouger)





Blev en powerwalk här i morse

1 kommentar: