tisdag 24 april 2012

Få finare hy med Magiska Apelsiner!


Undrar ni aldrig varför du inte kan uppnå din favorit kändis hy?!! Själv så undrar jag alltid vad dem gör! vilka hemligheter dom har osv., då jag har träffat visa kända ansiktet så har jag frågat och provat det dom tipsat om. En av dom är ”Audrina Patridge från The Hills” som sa att hon älskar apelsiner och äter massa för sin hud, en av de mest populära ingredienser bland kändisar, modeller och hud besatta bloggare som Mig själv är C-vitamin! Jag är ständigt på jakt efter ansiktskrämer och behandlingar som är spräng fyllda med vitamin C, Men ibland kan du få mycket via något väldigt enkelt som en APELSIN!  Apelsiner är fulla av C-vitamin och bra för att öka fukt och kollagen i huden och föryngrande för vår hud.

En av mina favorit grejer som jag gör är att, bokstavligen ta en apelsin och gnugga den över hela ansiktet! Detta ger omedelbar lyster och hjälper enormt med att bekämpa rynkor, ärr och andra ojämnheter! Lämna på huden i ca 20 minuter och skölj, Varsågodddddd enkelt, effektivt och Gott, din hud kommer tacka dig!

Komihåg att testa lite först så din hud inte blir irriterad.......många av mina tips är ”Quick! Tips när man vill använda naturliga produkter. Men samtidigt glöm inte dina hudvårdsprodukter allt handlar om att ge din hud så mycket av det bästa man kan.

Så medans du dricker din nypressade apelsin juice gnugga lite på ansiktet för att ge huden lite kärlek.
Visste ni att:
-En apelsin om dagen och du får extra skydd mot ögonsjukdomar, reumatism, hjärtkärlsjukdom och cancer.
-Genom att äta en apelsin på kvällen så hjälper du kroppen att stärka huden och göra bindväven fastare. Du får även en marginellt ökad fettförbränning eftersom kollagen behöver fett för att kunna reparera sig under natten så börja äta en apelsen innan du lägger dig.


One Juicy Beauty Gossip at a time…. Xoxo sweethearts...............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar