tisdag 10 april 2012

Dagen med Dior...

Som sagt var jag och shoppade lite på Dubai mall idag, en av grejerna som fick följa med hem.
Måste tipsa er om en nyhet från Dior, deras nya läppstift kollektion.
Säger bara, spring och testa!!!!
Dom har ju redan Rouge Dior, Dior Addict, Serum de Rouge och dom var såklart tvungna att gå och lägga ytterligare en till: ”Dior Addict Extreme”!!.
Jag är jätte glad att dem gjorde det. Från dem testar jag gjort hittills, verkar Addict Extreme fantastisk ... om ordet "extrem" är lite missvisande. Egentligen, ignorera Diors officiell beskrivning av denna produkt helt och hållet.
Jag provade färgen Silhouette, och funnit den va väldigt naturlig, med en mycket mjuk, naturlig (låg-glans) finish,  en vacker balsam. Jag försökte på en mid-level färg (antingen Riviera eller Lucky), och fann det också vara mer dämpad än vad jag förväntade mig - men mycket vacker. Dessa läppstift är verkligen extrem, extrem bra tjejer! Jag köpte både Riviera och Lucky, blir nog fler. Dom sitter på läpparna många timmar, jag åt och gick runt några timmar och färgen var fortfarande lika fin!! Jag är en Extreme tjej nuJ
Om du var en liten besviken på YSL: s Volupte Sheer läppstift (eftersom de flesta är väldigt naturliga och ljusa, du kommer att älska utseendet och känslan hos Dior Addict Extreme.

Samtidigt som den ger fukt och glans så varar den länge, läppstiftet vi alla har väntat påJ
VAVA VOOOMMMM GIRLSJ




ursäkta kameran dåligt ljus,
iallafall har: Clarins foundation,laura mercier puder, mac rouge, highlighter,dior amber diamond
läppar vaselin.

Dagens hår


2 kommentarer:

  1. villlllllllll haaaaaaaaaaaa ditt hår söta helvete

    SvaraRadera
  2. kan du tipsa om en hemsida i sverige som är grym att handla från?

    SvaraRadera