söndag 1 april 2012

Träning!!! Hot or Not

Träning för mig är en livstil, och är något som jag tycker är kul, det får mig att må så mycket bättre och jag får inte lika dåligt samvete när jag äter något sött. Alltså tjejer det finns alltid tid för träning..jag har haft dagar jag jobbat 12 timmar och ändå gått upp 06.00 på morgonen och powerwalkat. I sverige fick jag värsta kommentarena ”åhhh är du så utseende besatt, kan du inte prioritera annat viktigare, gud desperat!!

Detta fick man höra helt sjukt vad är egentligen viktigare än ens hälsa,, jaaaaaa visst hjälper träning med att förbättra ens utseendet men det är hälsan som är viktigast. Liksom det tror dom att man inte tänker på. Plus OCH ifall jag vill vara small eller bli! I Sverige är det typ förbjudet, man ska vara normal! Men vad betyder det egentligen? Att man ljuger för omgivningen "nää jag tycker det är såå fulltt att var så smal skinn och ben juuhh!!!!”

Och sen ser man samma person i smyg gå ner hur mycket som helst och plötsligt är det inte alls längre fel…såå typiskt! Goo girls säger jag bara..MEN samtidgt står jag för att snällaaa jojobanta inte "one word" " bristningar! Och är du sugen på något ÄT det, livet är för kort,, men kom ihåg att allt i överdrift är FEL för att det gör allt till att vara nyttigt till onyttigt! 

Safa Park

Älskar powerwalka här, så mysigt






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar