måndag 21 maj 2012

*Life* ALL WE NEED IS LOVEEEE:)

Vilken dag! Hela dagen har jag spenderat på sjukhuset, mått jätte dåligt, har inte kunnat äta och haft en migrän som inte velat ge sig, det är såna tider som får en att sakna  sitt hem, alltså Sverige. Då att gå till läkaren här inte alls är som i Sverige, det kostar extremt mycket och dem bryr sig inte, svimmar man framför dem,, så får man en OJJJ där försvann hon och åhhh vad jobbig hon är! Så kändes det i alla fall!

Så istället för att gå till jobbet idag blev det en lugn dag hemma och imorgon måste jag till Burjuman mall för kolla in Victorias secret butiken där och se vad som kan förbättras, alltså
jag har nog ett dröm jobb, som aldrig skulle vara möjlig i Sverige.

Men igår var det en mysig dag med fika framför fontänen och middag på Fridays i Dubai mall.

Gammal bild men det är precis vid fontänen:)

Fridays i Dubai mall

Burj Khalifa




Plus det blev en jätte fin inköp igår, en ny Chanel väska till min samlingJ men det som verkligen gör mig lycklig är var jag än är i världen så behöver jag inget förutom mannen i mitt liv, jag kan förlora allt men så länge han finns så vet jag att allt bara kan bli bättre och bättre!






Det var jätte kö för komma in till Dubai mall parkeringen och inuti var det ren kaos, tog 40 min att hitta en parkering,

Så nu är jag super trött ska lägga mig för imorgon är det en lång dag, plus ska hålla en föreläsning! så vi hörs imogon hoppas jag....innan jag säger god natt så fick jag en fråga om vilken plats jag rekomenderar för en romantisk middag då det var deras bröllopsdag, så ville tipsa om denna plats http://beautybysarafaily.blogspot.com/2012/04/happy-friday-everyone.html så nu... God Natt alla underbara läsare och dröm sött!


1 kommentar:

  1. såååå aviisss på ditt hår,,jätte fint:)

    SvaraRadera