fredag 4 maj 2012

I`m Back:)

Hej alla sötisar, vet inte ens vart jag ska börja är så trött, denna vecka har varit otroligt mycket jobb och annat så därför har bloggen lidit lite, men "Im back" för nu i alla fall. Åkte till Beirut/Libanon

och kom hem igår kväll det var en snabb resa fram och tillbaka för en sminkning på Nancy Ajramhttp://www.youtube.com/watch?v=UAmvRKVDyW4 och nu sitter jag hemma och jag är så utmattad idag så min fredag bli hemma och bara ta det lugnt med massa gott att äta istället, sedan har det varit massa annat på mitt jobb som jag ska skriva om självklart.

Dagens hår, en super trött sara



Vi var på Dubai mall idag och det blev en del shopping och lunch framför fontänen.





3 kommentarer:

  1. vacker och trött...såååå avissss

    SvaraRadera
  2. kan tänka mig att folk dömmer dig fel, men tycker du verkar vara en tjej som jobbar för det hon vill ha och inte får det serverat av en man typ, grym förebild tycker jag du är...

    SvaraRadera
    Svar
    1. gudddd mer rätt än så kan du inte bli....det jag oftast vill att folk ska veta,,, tack för din kommentar och hoppas du följer bloggen

      Radera