söndag 20 maj 2012

*BODY SHOP SOLPUDER*


En av produkterna som jag köpte på min födelsedag var Solpuder från body shop, så tänkte tipsa er om denna solpuder.


Detta solpuder är verkligen grym för sitt pris, jätte fina färger och sitter jätte fint på huden. Det är en matt solpuder. Finns i fyra bekväma nyanser: 01 ljus matt, 02,03,04

Jag har både 3 och 4 då jag är extra ljus använder jag 3 och när jag får mig en bränna så är 4 perfekt.

Jag brukar inte forma ansiktet med den, använd hellre dessa för det ändamålethttp://beautybysarafaily.blogspot.com/2012/03/contouring-dagens-beauty-tips.html, utan bara lägga över ansiktet för lite färg. Men jag gillar formeln eftersom det inte är pudrig och är mycket pigmenterad och glider smidigt på huden. Därför tror jag att dessa bronzer är bra för att ge din hud en fin snabb solbränna, men för konturering, kan det inte verkar lika naturligt för vissa. Solpudret kommer med en stor rund spegel.


2 kommentarer:

  1. Finns det att köpa i sverige också? måste även tilläga tycker du är så vacker, skriv mer om ditt hår och vilka produkter du änvänder?
    Annie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej annie,,,tack för det första:)
      och svaret till din fråga japp det finns självklart i sverige också!

      Radera