tisdag 15 maj 2012

ROADTRIP

Hej  sötisar

Jag har kommit på att det är ju inte lätt att ha en blogg alltså, detta är en av anledningarna att jag inte har facebook och andra internet sidor man hinner ju aldrig gå in på dem, jag har varit jätte stressad och haft massa jobb och små resor fram och tillbaka vi håller på med lite ny öppningar av Victorias secret butiker runt om i UAE, så jag är lite överallt nu och ser till att allt är som det ska.
Snart är det även min stora BirthdayJ blir en stor flicka, jag längtar!!! vet redan att jag har en stor överasskning som väntar på mig av min gentleman så är sååååå nyfiken älskar överasskningar. Sedan så har det varit middagsbjudningar och en del shopping, alltså det är inte klokt hur snabbt dagarna går här i Dubai, saknar min familj som sagt men vad ska man göra. Föresten idag när jag gick förbi Sephora fick jag reda på att Christian Louboutin ska släppa en ”Beauty line” alltså en smink kollektion! Lilla Sara inombords mig började fira redan nuJ sååå kul kan tänka mig massa röda läppstift och nagellack så det ska bli kul,hoppas ni i Sverige även kommer få ta del utan hans kollektion. Idag hann jag även springa på en laserbehandling innan långa bilfärden till Al ain pga, titta till Victorias secret butiken som ska öppna där.
Det är varmare än helvete härJ 47 grader i bilen var det idag och det blir bara varmare och varmare för varje månad nu.

Så länge thingeling… Men slänger in lite bilder på min roadtrip till Al ain, för er skull vad gör man inte… till och med leker turistJ men sorry för bildkvalitén tagit dom med mobilen…

Looovvveeeeeeeeeee från varma Dubai.


Kliniken:) grymt duktiga är dem, så ifall ni sm bor här i Dubai vill gå på en ansiktsbehandling eller laser m,m så kolla in Silkor!


Detta ser man hela tiden, massa nytt som byggs överallt!






Ett av lyx hotellen i Dubai, vi har övernattat 1 kväll där och det var underbart!! lyx till 100%


Wild Wadi:)




Souk Madinat Jumeirah


Hann med en snabb lunch på Madinat












Till och med "the police" här kör med stil:)

Burj al arab


1 kommentar:

  1. provade mandeloljan under ögonen tipset...säger bara tack så bra var det...
    merraaaaa skönhet tips älskar dem,,,vart har du varit i mitt liv...

    Louise

    SvaraRadera