lördag 5 maj 2012

*DET VAR EN GÅNG EN KÄND SKO DESIGNER*



DISNEY och den VÄRLDSBERÖMDA  designern Christian Louboutin ska göra ett samarbete för att Fira det magiska BAKOM en av dem bästa sagorna genom tiderna ...Iallafall min favorit!

CINDERELLA/ASKUNGEN

Hela jag log när jag fick reda på detta kommer bli så kul att få se skorna LÄNGTAR....
Walt Disney Studios och berömda röda sulan designern Christian Louboutin, träffades för att fira den magiska och inspiration bakom en av de största sagor genom tiderna, Disneys "Askungen". Jag personligen såg denna tecknade serie som liten och kan lugnt säga att jag fortfarande kan se den över tusen gånger! Så naturligtvis när jag läste om detta hoppade jag till! Hur många av oss drömde inte om Askungens glassko hon hade på sig?
Louboutin, vars design är en symbol av stil, kraft, kvinnlighet och elegans, blev inbjuden av Disney för att få "Cinderella" till liv med en mode framåt twist. Som en del av detta samarbete kommer Louboutin utforma en "Cinderella" sko, men sätta sin egen magi, prägel på världens mest berömda par skor. Detta meddelande kom ut på Louboutin 20 årsjubileum på London Design Museum och den globala utsläpp av Disneys animerade klassiska mästerverk "Cinderella" Diamond Edition på Blu-ray kommer att marknadsföras i höst.

"Isn't it everyone's dream, to once in your life be part of a fairy tale? Walt Disney Studios gave me a wonderful opportunity to live this magical moment. I have been so lucky to have crossed paths with Cinderella, an icon who is so emblematic to the shoe world as well as the dream world."
                                                     - Christian Louboutin


Han berättar även att han vill med detta samarbeta få kvinnor i världen att verkligen känna sig som en prinsessa och samarbetet med Disney hjälper honom att uppfylla detta. Mer information kommer att komma i sommar, kanske även bilder på skapelsernaJ
Vi alla kommer kunna köpa en liknande sko av den mest berömda skorna i världen, askungens skor!!
Kommer nog bli en favorit kollektion.
THE ENDJ


Dessa har jag och dem tycker jag är sagolika så tror kanske att han tänker åt detta hållet.

2 kommentarer:

  1. väntar på den kollektionen, plus var tvungen att säga att jag är a glad att jag hitta din blogg,,,för dina tips är grymma och har läst en artikel om dig tidigare så kände igen dig:)

    SvaraRadera