fredag 11 maj 2012

*HAPPY FRIDAY ALL THE PRETTY GIRLS* för ni vet väl ni som läser bloggen är tjejer som är lite snyggare än alla andra:)

Idag är det en heldag med massa ärenden, tänkte gå och göra en ansiktsbehandling på Atlantis.http://www.atlantisthepalm.com/spa.aspx, för er som bor här och letar efter en grym plats och jätte bra behandlingar, jag önskar jag kunde gå oftare men det blir inte så mycket spa besöka.Jag ska även förbi ett område där mina katter bor:) det är ett gäng hemlösa katter som bor där och vi hittade dem där för 2 år sedan och sedan dess tar vi hand om dem, min man har till och med döpt en av dem till "Chico" sorgligt när man ser dem, det känns verkligen i hjärtat, jag tål inte att se djur behandlas illa!
Idag är det sådan dag då man känner sig lite konstig, jag saknar min familj jätte mycket speciellt mina systrar, låt mig säga såhär jag har två systrar som betyder mer än allt annat på jorden, visst har jag andra personer i mitt liv som är mina ögonstenar, men mina 2 systrar är speciella dem finns alltid där och vad som än händer kan jag ringa mina systrar och prata ut. Detta är det negativa med att bo utomlands! Det finns inget finare på hela jorden än mina änglar Wafa & Iman! Ta hand om varandra ifall ni har syskon, vad som än händer kommer dem alltid finnas där och deras kärlek tar aldrig slut, tvärtom blir den bara större. 
MY Sista:)


Varit i Mirdiff city centre, var väldigt länge sen jag var där, glömt hur fint det var och hur mycket speciella butiker det fanns där. Men efter att jobbat så mycket i veckan så orkade inte gå runt för mycket i ”mallen”, så nu måste jag gå, ska till Atlantis och efter det ska jag ta en titt på våran lägenhet på vägen hem.


Måste även tipsa  om att kolla in Zara iallafall här i Dubai så har dom fått ur snygga kläder, riktigt fina sommar färger och väldigt söta plagg. Även massa snygga skor, hittade massa fint och en kjol som var slut över allt, men hittade den till slut..



Ha det bäst till vi hörs igenJ

1 kommentar:

  1. snygg kjol är den också från Zara?
    älskar dina tips var tvungen att säga det då jag alltid testar dem...
    och även efter din text så ska jag gå och pussa extra på min lilla syster...

    SvaraRadera