lördag 5 maj 2012

*Victoria's secret*

*Victoria's secret* och jag

Måste först säga varmt som den är det idag men loveeeee itJ idag har det varit min första dag ledig på väldigt länge så spenderat den hemma med min sötnos och bara tagit det lugnt, men det blir en utgång ikväll till Souk madinat jumeirah.

Men nu ska jag berätta lite kortfattat om mitt jobb! Får mycket frågor om mitt jobb och tänkte förklara lite, jag jobbar för victoria's secret som försäljnings chef. Men jobbet är så mycket mer än så, jag reser och beställer in nytt och kanske får gå på den årliga showen nästa årJ så det är mycket olika saker jag har hand om och gör. Jag har även blivit tillsagd att inte skriva om företaget på nätet så berättar det lilla jag kan berätta! Det finns redan några butiker här i Dubai men ändå inte, dem butiker som finns idag har väldigt dåligt utbud och detta ska jag ändra påJ I november öppnas Victoria´s secret sin första ”flagship” butik här i Dubai, butiken kommer innehålla allt som finns i USA butikerna. Jag fick se butiken, det var jätte mycket kvar men det var jätte stort, jag är så glad och ser jätte fram emot  öppningen, då vi även kommer ha några ”Angels" som kommer vara där och öppna butiken. Men jag ser inte fram emot all arbete som väntar mig, så inte mycket tid för annat än jag och victoria på ett tag, men såååååå värt det, plus min man är så stolt över mig. Detta är en tjänst vissa bara kan drömma om och omöjlig att få i Sverige, så känner stor press men samtidigt vet jag att jag klarar av detta då jag jobbar väldigt hårt. Iallfall det är bara att fråga på ifall ni har frågor. Och jag kommer jobba på sidan om med sminkningar men det är något jag helst vill lägga på is då jag inte vill gå in i väggen.

Pussseliipussss så länge se you later…och vill även tacka er sötisar som besöker bloggen tack!!!!!
så butiken ser ut idag men kommer bli gigantisk efter sommaren



VILLEE ÄVEN LÄGGA IN DAGENS TANKE....





8 kommentarer:

  1. så imponerande...duktig brud alltså

    SvaraRadera
  2. kan tänka mig att du har en hel hylla med hans skor...

    SvaraRadera
  3. Alltså vilken tjej!!!

    SvaraRadera
  4. Hej
    undrar är dubai så lyxigt och glamigt som alla säger?
    går det att bara flytta dit, jag och min syster är jätte sugna på att flytta ner?

    Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sanna...
      lltså vet inte ens vart jag ska börja, kan säga såhär det finns lika många negativa som positiva saker med Dubai, kan även säga att tro inte att deta är en plats man kommer till för gräva guld iallfall inte längre, det är hårt arbete som gäller och även alltid ett plus att ha kontakter här annars klassas man som "nobody" sorgligt men sant, människor med ingen erfarenhet får jobbet förre den som har extrem bra erfarenhet pga kontakter, så det är så mycket mer du ska tänka på än glitter och glamour!
      Men skulle tipsa om att komma ner hit och vara här på semester 1 månad för känna på Dubai och sen bestäm så gå inte och säg upp din lägenhet eller säg inte upp dig från jobbet m,m

      Radera
  5. Tycker du verkar vara så jordnära samtidigt som du har detta glamiga liv...såg dig på Dubai mall men skämdes säga hej hoppas vi ses igen då ska jag definitivt komma fram:)

    kramar Maria

    SvaraRadera
  6. Hej! Vad härligt! Jag kommer förmodligen ner i oktober och åker hem någon gång i november, vet du vilket datum butiken kommer att öppna? :)

    Bra blogg!
    Puss//Johanna

    SvaraRadera
  7. Hej Johanna...

    perfekt månad att semestra i Dubai.
    butiken kommer öppna i slutet av november, hoppas du fortfarande är här så:)

    KRAMARRRRRRRRRRRRRR

    SvaraRadera