onsdag 9 maj 2012

Super mysig kväll på Madinat souk Jumeirah

Det blev en mysig kväll på Madinat, älskar platsen det är så mysigt och det finns jätte bra restauranger och hotell som har bästa spa som går att hitta i DubaiJ





Hoppas eran dag har varit bra, själv var dagen jätte stressig just nu är det jätte mycket jobb och det planeras att resa mycket med Victorias secret. Det blir allt från Abu dhabi till Kuwait och även lite andra länder här i mellanöstern och kanske även till New York. Så det är väldigt stressig plus så får jag samtal om sminkningar hela tiden som jag inte kan ta, och samtidigt vet jag inte när jag ska ha tid att möblera våran lägenhet på Palm Jumeirah. Så minst sagt väldigt mycket på en gång sen har vi även massa andra tankar som stör mycket, men, men man ska tacka gud, livet är underbartJ




Nu blir det grön te framför tvn är sååååå trött men glad, måste skriva om det, det var en man på jobbet idag som visste att jag ger tillbaka, då menar jag att jag försöker hjälpa dom som inte alltid har det så bra, och han sa "God bless you sara, you touch my heart i wish more people could think like you, you never going to be a millioner because you are to generous" han gjorde min dag:)

2 kommentarer:

  1. såg imans facebook...så jag hitta din blogg...alla ni 3 systrar är asss snygga:)
    ska börja följa din blogg nu...

    SvaraRadera
  2. Fååårrrrrrrrr man va så gullig...tack!!! skriv ditt namn nästa gång!
    krammmm

    SvaraRadera