fredag 25 maj 2012

My Week........

Hej bloggenJ vet att det var längesen, my bad! Har varit en jätte stressig vecka med massa jobb och äventyr. Jag har inte ett riktigt planerat schema, då Victoria's Secret projektet är under stor arbete, så jag är runt i dem olika butikerna och ser till att allt är som det ska och även coachar dem nya som kommer jobba under mitt team, ja lite komplicerat men väldigt roligt jobb jag har, samtidigt har jag hunnit sminka några vackra tjejer, 2 av dem i veckan var tjejer som skulle gifta sig och det är alltid lika speciellt! Sedan har jag även varit i Kuwait, så bloggen lider då. Igår var jag på ett ganska stor event där jag höll en ”föreläsning” om sommarens smink trender och pratade även om olika tekniker du kan använda för att framhäva din skönhet och träffade väldigt intressanta ansikten där, som t.ex. Clarins och Chanels make up artister, speciellt en tjej som hade sminkat Karl Lagerfelds senaste catwalk modeller, riktigt imponerande och söt tjej var hon.

Så detta var min vecka hoppas eran vecka har varit grym, med massa kärlek och värme i Sverige! Hörde från familjen att det är riktigt sommar väder nu!:) kul, här är det ju ”hell on Earth” här är det sommar året, men just nu är det överdrivet varmt, sååååå tackar gud för AC…

Lite bilder på morgonen på väg till jobbet, får alltid skjuts vilken lyx alltsåJ


Här hölls eventet! Vanligt med lyx byggnader i Dubai, ni kanske tror det är det jag helst trivs med, men jag föredrar hellre att promenera på Istanbuls gamla gator,:) men lite lyx då och då skadar ingen:)

Här blir man alltid påmind av vilka som styr:)
 *Burjuman Mall*











2 kommentarer:

  1. När du kommer tillbaka till sthlm, vill jag boka dig!!Hur får man tag på dig??

    SvaraRadera