onsdag 16 maj 2012

FÖR DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR FAKTIST MIN FÖDELSEDAAAGGGG!!!! Pssssss du måste sjunga medans du läser texten!!:)

Idag är det min B-day och vet inte vart jag ska börja, dagen började 05:30, jag blev väckt av världens sötaste med jätte fin frukost och ett dussin röda och rosa rosor, bara det gjorde hela min dag,,näää hela mitt år faktiskt, medans jag åt min lyxiga frukost fick jag även ett presentkort hos min favorit sko designer som ni säkert vet vem det är nu efter allt tjat, så det blir ett par nya Louboutin skor…yippiiii och så var firandet slut tänkte jag men nej dåJ där tar inte sagan slut! Jag jobbade idag så då sa min sötis att vi ska fira dig på lördag på Atlantis för då är vi båda lediga och det kom som en överasskning och jag blev super glad och uppskattar all planering bakom Lördagen… så kl 08.00 var jag på jobbet med världens smile och hela kontoret sjöng för mig, skämdes ihjäl, men på kontoret jobbar världens sötaste människor så hela dagen var fylld med gratulationer från familjen och vänner från Sverige och alla på jobbet, tänk ifall man kunde känna såhär mycket kärlek varje dag…vi alla borde visa varandra mer kärlek så vi inte åldras för snabbtJ
Sen runt lunch kom ett blombud, blev så chokad, vem är detta?, det var stora röda rosor, och med världens finaste kort och textJ den stunden tackade jag gud för allt det goda och onda i livet, vad jag menar med onda tar vi en annan dag!

Sedan 17.00 när jag slutade jobbet efter massa möten hela dagen, så blev jag hämtad med bil av min man och vi åkte till Emirates mall där det blev god mat och en till överasskning i en speciell butik! Och samtidigt klippte jag mig och hann med shopping till oss båda, och nu sitter jag här 21:30 och precis kommit hem, sååååå lång dag men WonderfulJ  
blombud till kontoret:)

Påväg till jobbet, trött som aldrig förr


Hår salongen ligger i Kempinski och heter Joelle! för er som känner till hennes tv shows!

tittar ni extra noggrant så ser ni kim på bilderna! det var Joelle som intervjua henne när hon var i Dubai







kempinski är ett sååå fint hotell...



Emirates mall


Det blev massa roligt med hem ifrån Body shop

och en jätteeee fin present från denna butik:)


tröttisss påväg hem

LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE IFRÅN födelsedagsbarnet!

3 kommentarer:

  1. storttttt GRATTTISSSSSSSSSSSS världens sötaste sara:)

    SvaraRadera
  2. Hej
    måste fråga, vad gör du för att vara så stark, alltså ifall folk snackar om dig hur hanterar du det! kan tänka mig att folk snackar för du kan ha det andra vill ha, svårt att förklara vad jag menar hoppas du förstår!? själv mår jag lite dåligt då jag har mist min mamma nyligen och min mans mamma har aldrig tyckt om mig och vet ibland inte vart jag ska ta vägen....gillar din blogg jätte mycket

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojjj vilken fråga! jag vill först säga tack för du besöker bloggen och känner att du kan fråga mig vad du vill, känner mig hedrad:) sedan kan jag säga så här, det kommer alltid finnas HATERS! jag för ett tag sedan tog åt mig av allt jag hörde men insåg sedan att det förstörde för mig jätte mycket, varför ska man umgås med människor som är negativa, dem sprider bara negativ energi omkring dig och det tynger än! Jag kan även säga till din andra fråga FÖRSTÅR DIG VERKLIGEN! men man kan aldrig tvinga människor att gilla en! och vissa människor bestämmer sig redan ifrån början innan dem ens träffar dig att dem ska hata dig och det är hemskt och sorgligt, för den människan kan ju inte må bra! men håll dig borta från såna personer! för tro mig vad du än gör så kommer du aldrig vara "good enough" beklagar även för din mamma hoppas du ger dig själv tid och kärlek, ibland måste man älska sig själv och ta hand om sig själv innan, så kommer du se att du inte behöver negativa personer som redan bestämt sig för att inte lära känna dig!
      kram på dig:)

      Radera