söndag 25 mars 2012

T.G.I Fridays

Igår hade jag en jätte mysig kväll, det blev middag på Fridays med min gulleplutt.
Ett tips till er alla som åker till Dubai ni måste gå och äta på Fridays, inte bara goda maten, dom har en grym plats, det är en storr terras liknande balkong över hela fontänen och specielllt när du bokar bord då fontänen startar kl 18.00, så får man dansande fontänen varje kvart, sedan har du Burj khalifa bredvid också. Tänkte skriva ett hårinlägg idag få se ifall jag får med allt annars så lägger jag in tips och recept på mina kända hårmasker:) lite då och då.










väldigt dålig ljus på kameran vet, vet bare with me....
Den enda dansande, och högsta fontänen i världen...
verkligen magiskt...detta måste ni uppleva, många resturanger runt omkring har uteserveringar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar