onsdag 28 mars 2012

Dagen med Mr Christian Louboutin

Blev inbjuden till butiken idag så gick dit och kollade på dom läckra nya skorna som kommit in, det hade kommit in typ 2 par av varje, provade lite och det blev ett par, får visa sen, ville även köpa ett par andra men fanns bara storlek 35 kvar…som vanligt det jag vill ha är alltid slut, tur det kanske, dem var ju extrem dyra. Sen bytte jag om och drog till mitt hem för ordna med lite pappers arbete, ska skriva ett inlägg om hur mitt boende situationen ser ut här i Dubai just nu.


Christian Louboutin butiken i Dubai mall

visste att jag skulle vara där inne länge så gick och köpte
en kaffe på starbucks och gick tillbaka för se på massa läckra skor:)



På arabiska



Dess som jag ville ha men fanns inte


Och dessa blev de:)
visar dom på med en outfit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar