onsdag 21 mars 2012

Lets start this adventure:)


Ojojoj Då är det dags för första inlägget, så spännande, grejen är den att jag har så mycket jag vill berätta om och dela med mig till er, kommer skriva mycket om skönhet allt från produkter till tips jag själv kommit på, även sminkningar, om tips som jag själv använt mig av på kända ansikten. Alltså det kommer bli mycket Gott & Blandat!:) 

hoppas alla ni gullisar vill följa med och kanske kan vi lära oss massa från varandra.
Det tog mig 1 år att starta bloggen, helt ärligt är fiende med datorer och kan erkänna har ingen Facebook hahah, jag är väl den ända i världen som inte har men inte riktig velat vara social på nätet på det sättet,  men har alltid velat blogga så få se hur detta går, så här kommer ni inte se photoshopade bilder eller något komplicerat, bara lilla jag. Är en person med många bollar i luften älskar att ha det så, så jag hoppas att jag kan blogga så ofta som det går.

Som sagt välkomna till bloggen och till Dubai!