onsdag 21 mars 2012

Dermalogica


Idag så blev det ett köp från Dermalogica från Dubai mall, dom har en egen shop där för er som bor här, man kan få ansiktsbehandlingar och massa bra service.
Jag hade redan massa i badrumskåpet men unnade mig lite till.
Jag personligen har jätte torr hy vissa månader och dermalogica har krämer som huden älskar.

Brukar fylla på med produkter från deras Torr linje och age smart linje, det är en jätte bra kombination. Då torr hy åldras snabbare än andra hudtyper är det jätte viktigt att ha produkter son släcker hudens törst.

multivitamin power recovery® masque

overnight repair serum
AGE Smart™

intensive eye repair

special cleansing gel

essential cleansing solution

daily microfoliant®

multi-active toner

skin hydrating booster

intensive moisture balance

skin smoothing cream

Dessa produkter jag köpte och andra som jag redan har och tror jag har lite mer.
Jätte bra mot torr och slätar ut och overall väldigt bra produkter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar