lördag 24 mars 2012

One Juicy Beauty Gossip at a time…. Xoxo

Grym Mascara


Kalla mig löjlig, men en av de saker jag tycker om att göra när jag har tid gå runt varuhus och apotek leta efter den bästa produkten jag är sugen på för tillfället, den andra dagen så var det en mascara jag letade efter! Jag var inte ute efter den mest dramatiska mascara eller dyraste, mer att den är bäst helt enkelt, mest omfångsrika, nej! Jag letade efter den absolut mörkaste mascara som människan känner till, och jag tror jag har hittat den!!! Det finns inget jag älskar mer än snygg mörk eyeliner och mascara. Det bara gör allting så dramatiskt och vackert! Jag älskar hur det ser ut långt borta och på nära håll!  Så gick till Sephora för att jämföra lite mer! Den mörkaste mascara jag hittade, kan ni gissa vilken? Jag var väldigt förvånad men det är L'Oreal mascara  i Carbon Black. Det slår alla mina andra mascara är oavsett vad deras prisklass eller löfte är, så nej dyrast är inte alltid bäst.
Jag har faktiskt denna mascara i vattenfast också, och det är definitivt min favorit! Jag brukar inte gilla vattenfast makeup för tycker det skadar mer än vanlig, men denna mascara lossnar ganska lätt, men det finns ingen avflagning eller kladd, alltså helt FAB helt enkelt.
Jag kommer att säga, detta är min favorit mascara för att avsluta en dramatisk look. Det är inte nödvändigt ger volym på vilket sätt som loreal beskriver. Men på en daglig basis så är den grym, skulle jag börja med att använda en annan mascara så skulle jag alltid kombinera med denna. (just nu använder jag Giorgio Armanis mascara, det ger dig super fjäderlätt, men dramatiska fransar) så toppade av utseendet med detta! Så använder den efter min loreal. Det lägger till dramat och djup din vanliga mascara kan saknas! Jag älskar det så mycket, jag köpte fler idag då dom säkert kommer ta slut väldigt snabbt. Detta använder jag på kvällstid, då jag försöker inte använda mascara varje dag, tycker om att vila fransarna med en gel som ger näring till fransarna under dagen.



2 kommentarer:

  1. kan du inte göra en videoinlägg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Absolut, jag har faktist tänkt på det, så snart.
      Jag är på jakt efter en grym systemkamera först:)

      Radera