söndag 2 september 2012

*Stor öppning på HM*



Igår var det stor öppning på HM i Emirates mall, och vi hade blivit inbjudna på Vip event innan, för att shoppa i lugn och ro innan alla det blir kaos i butiken då det öppnas. Butiken innan var mindre och hade inte bra avdelning för män, jag blev så besviken första gången jag såg HM i Dubai, men då jag inte är största fan utav Hm brydde jag mig inte så mycket, men nu har verkligen Hm blivit jätte fint. Så se till och besöka butiken när du är här i Dubai.










Blev lite shopping....
Sedan efter öppningen blev det spring till jobbet, då jag hade möten och rekrytering hela dagen. Jag känner att jag får uppgifter hela tiden som inte är min arbetsuppgift. Jag gör allt från att anställa, sparka, och coacha teamet och resor till olika butiker för att se till att allt står rätt till! men klagar inte verkligen en grym erfarenhet.

Föressten här platsen vi kommer öppna på i November:) i Emirates mall och sedan en i Dubai mall just nu är det massa jobb bakom denna skylt.
LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Krammmmarrrrrrrrrrrrrrrr på er och ha en grym dag:)

3 kommentarer:

  1. Så himla roligt att ni öppnar VS. Jag ska till Dubai i mars för en kryssning och kommer få vara några dagar i Dubai då och jag ska lätt dit! Jag som blev glad över att det fanns lite av VS överhuvudtaget där men nu hinner det ju öppna hela butiker till och med innan jag kommer dit! :D

    SvaraRadera
  2. Hej Elin...
    Jo vi är så glada över att vi öppnar snart, du kommer älska buitkerna, du kommer hitta dem på Emirates mall och dubai mall:) I dubai mall har vi Pink också. Det vi har i buikerna just nu är inte så mycket så gå till "flagship butikerna Only! Hoppas du får en jätte mysig semester och se till att se så mycket som möjligt.:)

    Kramar på dig

    SvaraRadera