tisdag 11 september 2012

*Power walking on the Beach side*

Morgonen började med en Power walk på Stranden (JBR) och jag har ett ord för den promenaden, SVETTIGT, det är ju jätte varmt fortfarande, vi väntar på att denna extrema vädret ska försvinna, men det blir nog perfekt väder i November.




Jag har förberett  lite inlägg till er, men alltså vilken tid det tar att skriva alla inlägg och ibland slinker det in engelska ord, hoppas det inte stör er allt för mycketJ men jag ska inte klaga, tycker det är kul och hoppas ni tycker det är lika kul att läsa bloggen.

Nu blir det lunch för min del och prova lite nya Dermalogica produkter som jag även ska dela med mig till er, ifall dem är bra. För mina läsare förtjänar bara det bästaJ

BYE BYEEEE

Bjuder på lite äldre bilder på JBR Beach



 
Gammal video, men det är här jag brukar power walka oftast.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar