torsdag 13 september 2012

*Sara's Delicious And Softening Lippscrub*




 
Ni kommer väl ihåg att jag tipsade om en läppskrubb
nyligen  http://beautybysarafaily.blogspot.com/2012/09/lips-to-die-for.html, som ni kanske redan vet så brukar jag springa runt i köket och blanda ihop en egen produkt när jag inte har det jag letar efter hemma, och här ett av mina tips ni kan göra själva istället för köpa en dyr produkt, gör det som passar dig bästJ Detta är absolut en av mina  favoriter  som jag gör i köket hittills!

Så…. Here we go, Saras delicious and softening lippscrub

Delicious and softening lippscrub

Detta behöver du:
1/2 tsk Olivolja
1 tesked honung
3 tsk socker
Några droppar Citron

Mixa alla ingredienser tillsammans i en skål och sedan massera på läpparna. Detta fungerar bäst när du faktiskt tar upp sockret och masserar den delen. Känn dig fri att lägga vätskan av skrubben på dina läppar och låt sitta i ett par minuter! Allt i skrubben är super fuktgivande för läpparna, särskilt honungen.

Jag skrubbade imorse och på läpparna blev det
Dior Addict Lip Polish, sheer pink för er som undrar.


One Juicy Beauty Gossip at a time…. Xoxo sweethearts…..

 

5 kommentarer:

  1. när ska du göra din första videoinlägg?

    SvaraRadera
  2. pusss på dig sara, älskar din blogg

    /Shaho A

    SvaraRadera
  3. OMG vilka snygga läppar...är det du??

    SvaraRadera
  4. Jag undrar ifall jag kan hitta märkesbutiker som säljer barn kläder i dubai mall? jag åker till Dubai i Januari och skulle bli glad ifall du kan tipsa mig om några butiker en en galleria som säljer mycket barnkläder?

    Marie

    SvaraRadera