söndag 16 september 2012

It’s never me alone against the world, I have an army with love, It is US against the world!


Alltså finns det något bättre än att ha unika personer i sitt liv som man alltid kan vända sig till. Som gör din dag bättre och alltid finns där för dig “No Matter what” att du känner dig älskad och aldrig ensam, för mig är det mina fina syskon, som jag saknar massor just idag, så det första jag gjorde I morse var att ringa min syster och hon lyste upp hela min dag.

Så till alla där ute håll hårt om era syskon vare sig det är din syster eller bror, tro mig skulle något hända dem skulle man ångra att man inte sa till dem, att dem betyder mycket för dig.

Jag har två systrar och en bror, och min bror måste jag säga att sedan jag var liten så var han min hjälte. Jag var alltid så stolt över honom, i hemlighet så var han min stora idol, för mig var det svårt att visa det eller berätta det till honom, jag vet inte riktigt varför. Jag berättade alltid till mina kompisar om min storebror och dem kunde se vilken kärlek jag hade för honom. Att han alltid fanns där gjorde att jag alltid kände mig trygg. Idag när jag sitter och tänker på det ångrar jag att jag inte talade om det för honom, det var det som gjorde att vi inte var så nära som jag hade velat, vi pratade inte så mycket, i äldre dagar har den relationen blivit bättre, men han kommer alltid vara min idol och hjälte. Jag vill att mina syskon ska veta att dem har en speciell plats i mitt hjärta.

 
 
 
 
En syster är någon som älskar dig från hjärtat,

 Oavsett hur mycket ni än bråkar så kan inget skilja er åt.

 Dem är en glädje som inte kan tas bort,

En vän som hjälper dig genom svåra tider,

Deras tröstande ord är värda mycket.

 det är dem som fyller mitt liv med skratt och leende,

  När dem är vid min sida, fylls världen av liv,

Syskon är en välsignelse, som fyller ditt hjärta med kärlek,

Vänner som du kan uttrycka dina känslor för utan att bli dömd
Att ha syskon är att veta att du alltid kan vända dig till varma armar, dina bästa vänner




Så ta inte era syskon för givet:)

Ha en mysig kväll
 

14 kommentarer:

  1. GUd vad gulligt...jag måste ta och ringa min bror imorgon då, det var ett tag sedan...

    tack för en grym blogg.....

    SvaraRadera
  2. Jag hade verkligen tittat på eran show, ifall ni hade haft en! hahahahah snygga och ni hade blivit sverige nästa kardashian familj....


    Jag undrar även ifall du kan tipsa om make up borstar..

    Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahahahha det var roligt sagt...det hade iallafall blivit en sjuk rolig show med massa drama, lite för mycket tror jag.

      tips på make up borstar kommer!

      Radera
  3. Vad jobbar din man med???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Ett snabbt svar, han jobbar för regeringen i Dubai, som är Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum.

      Radera
  4. Så där brun vill jag vara just nu..vilken snygg syster du har, ni liknar varandra jätte mycket...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror hon precis hade kommit hem från en semester i Turkiet, hon har en jätte fin hud så hon använder typ aldrig något, när hon är så brun.

      Radera
  5. Vacker som dig..
    kramar från Malmö

    SvaraRadera
  6. Jag älskar dig så otroligt mycket. DU är den finaste storasystern man kan ha<3 I love u // Din lilla syster Wafa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bästa wafa :) när ska vi se med iskalla redbull? Haha

      Radera
    2. hahaha Bästa E :) Vi får ta vår iskalla redbull snart :) Klart du får vara med min solstråle :)

      Radera
  7. Jag pratade inte med min syster på 3 år...och det ändrade jag på i somras och nu är hon min bästa vän ovh jag kommer ångra dom 3 åren resten av mitt liv.

    måste även säga älskar verkligen din blogg och jag hoppas du kan blogga mer och även göra videoinlägg...

    Kramar från Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för du hälsade på i bloggen och jag hoppas ni tar hand om varandra. Man lär sig av sina misstag, tänk inte så mycket på det, se till att finnas där för varandra;)

      kram

      Radera