lördag 8 september 2012

*Mac Makeup på Dubai Mall*

 
Dessa Juverler fick följa med hem...Min söta man som vanligt efter varje Mac Besök "japp nu kan du ju öppna din egna Mac butik"
 
Hejjjjjjj söta läsare
 
 Idag har det varit shopping och sedan lite mer shopping och sedan lite tillJ skulle iväg till stan för lite produkter som tagit slut, men det är lätt i Dubai med alla dessa stora ”malls” överallt att shoppa mer än planerat. Men vem bryr sig jag förtjänar det efter allt jobb jag gör. Men det blev först ett besök hos Mac och vill tipsa er! ska ni köpa Mac smink så gå till Dubai mall, verkligen bästa, då dem oftast har allt och bra service. Jag har jobbat med Mac i olika projekt för ett tag sedan, så jag kan varenda produkt och tjejerna i butiken brukar ofta fråga om massa tips och hur dem ska sälja visa produkter då många av tjejerna känner igen mig från olika event och sminkningar för Mac.



På Mac

 



Jag har gått så många kurser på min tid, kurser jag tagit själv med visa märken på t.ex. Dior och Clarins och andra har jag gått via jobb, som tex Sephora här i Dubai jag hade ett projekt med dem och det var massa kurser, men det var dagis för mig då det dem lär ut är något jag lärt mig själv och oftast aldrig något nytt på dessa kurser. I alla fall så blir ska jag hålla en föreläsning på jobbet imorgon om ”Motivation” hur man motiverar sin personal och hur man skapar rätt jobb miljö. Så det ska bli intressant då jag gjort det massa gånger, men det är alltid nya ansikten så man blir lite nervös, speciellt när det sitter dubbelt så gamla män i gruppen och lilla jag står framför och ska lära ut.


Deras ögonskuggor är jätte bra och dem har riktigt fina färger


Sedan gick jag och en kompis runt och det blev en mysig lunch på en libanesisk restaurang, och nu måste jag gå för jag ska träffa en kompis på JBR. Men har massa kul att visa er och tipsa om så vi ses senare! Kan man säga ses på nätet,,,hmmmm jajaJ Föressten så har jag tänkt på ifall jag ska video blogga, kanske testa göra en och så kan ni berätta för mig ifall jag ska göra fler. Det kan vara enklare då jag får frågor angående visa problem om hår hud osv och det bästa är ifall jag kan visa hur man gör och visa hur man använder produkter osv….






Ha det bästtttttt

11 kommentarer:

  1. Vart har du köpt din klänning?
    älskar din blogg!!

    SvaraRadera
  2. älskar detta med dig, att du är såå smart,alltid tänker gott om människor stort hjärta, fett smart och politisk aktiv...
    sluta aldrig vara den du är! skriv mer om dina tankar och åsikter, jag vet att det är en blogg om skönhet, men börja skriva om det andra du brinner för!

    Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte vad jag ska skriva, så fin du är... tack så mycket...
      grejen är den att bloggen skulle bara vara en sida där jag delar med mig om mina tips och annat inom skönhetsbranshen!
      Men med tiden har det blivit andra frågor också som jag har tagit upp, och elaka kommentarer man måste svara på, som är väldigt taskiga, så då har jag delat med mig om visa livserfarenheter, men visst politik är något jag brinner för så visst kommer det komma inlägg om vissa frågor, men vi får se!

      Tack och ha en bra dag...

      Radera
  3. Jag gillar verkligen din blogg och följer den hela tiden sen jag upptäckt den.

    SvaraRadera
  4. Kan du skriva namnet på varje produkt, ifall det är rouge eller ögonskuggor färgerna ser så snygga ut,
    och jag vill veta vilka borstar är det??

    SvaraRadera
  5. Hej sara...måste börja med att diggar verkligen din blogg...
    Sedan undrar jag är inte Mac borstar väldigt dyra? är det värt att investera i dem? och rekomenderar du någon speciell borste?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig...Tusen tack

      Mac borstar är lite dyra, men så värt det då dem håller väldigt länge ifall du tar hand om dem.

      Radera
  6. Hejsan
    jag ska gifta mig i höst, och jag undrar ifall du kan tipsa mig om vilken sminkning jag ska fråga efter! Jag har blont långt hår med blåa ögon, ifall det hjälper!

    SvaraRadera
  7. jätte fina bilder ... som alltid. Jag blir mer och mer ett "fan", varje gång jag läser ett nytt blogginlägg från dig. Du verkar så jordnära ... . Du är min skönhets och charmiga idol.



    Kramar från Malmö...

    SvaraRadera
    Svar
    1. tusen tack.... och massa kramar tillbaka till Malmö....

      Radera