söndag 2 september 2012

*Lips, to die for*


 
Vem gillar torra läppar? Ingen visst? Så fult och ifall man ska applicera läppstift eller läppglans så ser det inte alls bra ut och visa årstider som på vintern blir man så torr att allt man använder inte alls funkar. Så jag har hittat lösningen åt er! Och det är LUSH Lip scrub,
Jag köpte den för 1 vecka sedan och har använt den några gånger så jag kan ge en ärlig åsikt om den och olika sätt man kan använda den på, som ibland använder jag en tandborste, självklart en ny tandborste som jag har till skrubben.
 

 
 
 
 
Jag använder ”Mint Julips”, men den finns i andra ”smaker”,  verkligen en fin produkt. Det gör mina läppar supermjuka. Du ska bara ta lite på ditt finger och skrubba på dina läppar, var inte rädd för att verkligen skrubba hårt då tills du känner att du har fått bort det torra. Jag sköljer sedan av läpparna och BYE BYE döda hudceller!
 
 
 
Mint är en fräsch doft, Dessutom är smaken underbar,  som en ”After Eight chokladkaka”. men självklart ska du välja den som doftar bäst för dig, då dem alla ger samma resultat. Glöm inte att använda en produkt med massa fukt efteråt.
Det negativa för visa kan vara priset! Men tro mig man behöver så lite för varje gång så det tar ett tag för dig att förbruka allt, och resultatet du får är värt det.
Så börja ta hand om dina läppar:)
 
 
 
 
 

14 kommentarer:

  1. dina läppar är to die for!!!!!
    kan du tipsa om en grym foundation, helst inte så täckande...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      tusen tack...
      och foundation tips kommer:)

      Radera
  2. Hej sara, jag känner dina syskon i Gbg och måste säga sist du var här på besök, så blev jag så imponerad jag visste inte att du bara var 24 år! att du har hunnit med allt du gjort och är så ung, och att ditt förhållande hållt så länge, då inte många förhållande håller när man är så ung, men det är något speciellt med dig. Även min bror när han träffade dig så tyckte han att du var som få. läser från och med nu alltid din blogg.

    Kramarrrrrr din ex granne:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. sötaste.... så gulligt, du gjorde min dag ska du veta...

      kramar på dig

      Radera
  3. på din osminkade bild...vilken fin hud du har...tipsa mer on vad du gör för din hy!!

    SvaraRadera
  4. rekomendera foundation!

    tack för finaste bloggen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer göra ett inlägg om en grym foundation snart..

      Radera
  5. Har du varit med på debatt programmet, du vet den på svt???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej...

      Jag har inte varit med på debatt, men Jag VILL jätte gärna i dem frågor jag brinner för! Då jag älskar politik och alltid varit intresserad av visa frågor extra mycket.. Så jag hoppas att jag någon gång blir bjuden till det programmet:)

      Radera
  6. ska inhandlas imorgon när jag är i stan.
    föressten när tycker du man ska besöka Dubai?
    och kan du tipsa om ställen att besöka som nygifta!

    /Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. För det första Annelie STORTTTTTTTT GRATTTTTTTTTTTTTIIIIIISSS
      och vad roligt att ni ska till Dubai på smekmånad:)
      Jag har massa tips...men ger några snabba nu

      - Atlantis
      - Burj Khalifa/Armani
      - Wafi resturang framför fontänen
      - Talise spa
      - Burj al arab på romantisk middag eller frukost

      Radera
  7. vet du vart i Stockholm man kan hitta en Lush butik?

    SvaraRadera
  8. Brukar du Photoshopa dina bilder???

    SvaraRadera
    Svar
    1. NEVER! vet inte ens hur man gör, men skulle vilja lära mig.

      Radera