måndag 26 november 2012

*YSL Rouge Volupte Shine 2013*

 
Snart börjar ett nytt år och med 2013 kommer även massa nytt på skönhets marknaden, med massa nya produkter och alla märken kommer slås om att få årets finaste smink kollektion. Jag får se hur mycket jag hinner berätta för er, jag har blivit inbjuden på en del olika event där en del nytt för 2013 ska visas.

Men nu tänkte jag visa er YSL fantastiska färger på Rouge Volupte Shine kollektionen dem släpper i början av 2013 med 19 olika färger på deras läppstift som många kommer bli små galna i då det finns en färg för alla:)
YSL läppstift är ofta en stor ”bestseller”och fått priser, själv så tycker jag, för varje tjej som vill ha ett naturligt resultat med massa ”shine” blir inte besviken när hon köper ett YSL läppstift och samtidigt är läppstiftet i utseende väldigt lyxigt och dem nya färgerna kommer få alla att bli nykära i YSL läppstift ”all over again”.

 


 

2 kommentarer:

  1. Hej
    Har precis varit och testat i butik, oh så underbart läppstift!
    Det kommer helt klart bli ett sådant för mig i vår! <3

    SvaraRadera
  2. Hej

    vad roligt! det är svårt att inte gilla deras färger och kvalite på deras produkter.

    Kramar

    SvaraRadera