fredag 30 november 2012

*MAC Makeup*


Jag promenerade till Marina Mall igår för jag skulle träffa en kompis där, och sedan skulle vi till ett event tillsammans och självklart kunde varken jag eller hon åka därifrån förrän vi besöka deras MAC butik  och jag planerade att inte köpa något med mig hem, men varje gång jag är i deras butiker förvandlas jag till en galning som måste ha det här och det där och juste denna är slut så det måste jag också ha!

 

och jag kunde heller inte hålla mig att gå in på Sephora, Marina mall ligger bara 10 min från där jag bor , men ändå blir det inte så många besök dit för det är en väldigt tråkig ”mall”, men det blir många bio kvällar där med min man.












 

Detta fick följa med hem:
 







 

8 kommentarer:

  1. Kan du inte skriva vilka produkter du har köpt och vilka färger det är??

    SvaraRadera
  2. skulle du inte börja med videoinlägg??

    SvaraRadera
  3. Hej sara!
    vill börja med att säga att din blogg är så himla bra och du verkar leva ett riktigt bra liv där nere:)
    Jag tänkte frågdevot om du kan ge några tips på va man kan göra på nyår i Dubai är de något specielt som händer där borta , för jag ska nämligen dit och jag vill ha en underbar nyår men de är lite svårt att veta vad man kan göra när man inte bor där hehe :))
    Skulle uppskatta ditt svara kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej:)

      Vad roligt att du ska hit på Nyår!
      Det är helt Crazy här på nyår det finns typ för mycket att göra här då det beror på vad du gillar! Men vi har varit på Atlantis och då ska du boka bord och från nassimi beach kan du se fyrverkerierna, därifrån är det galet fint.
      Eller varför inte gå till Burj khalifa och lyxa till det rejält, eller bara ha det mysigt på JBR!
      Men tro mig du kommer hitta något grymt roligt att göra!
      Gå även in på denna sida och titta:
      http://www.dubaicalendar.ae/en

      Ha det underbart på din semester och glöm inte att äta allt du ser, för det finns sååååå mycket yummiii things here:)
      Viktigast enjoy!

      Kramar på dig

      Radera
    2. Jag och min bästis ska till Dubai på nyår, så det blir nog atlantis för många har tipsat om det, men nu såg jag att du också skrev det så det blir nog nassimi beach:)

      Tack för en grym blogg

      Radera
  4. Åhh Dubai sååå lyxigt är det verkligen som alla säger att allt är lyxigt och typ guld överallt:)
    Men hittade din blogg idag och jag kommer absolut följa dig pga dina skönhets tips!

    SvaraRadera
  5. Hej kan du inte göra ett inlägg om dina favorit produkter just nu eller ännu bättre videoinlägg på det??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har tänkt på det, men jag skjuter alltid upp på det, då jag inte riktigt haft tid

      Radera