fredag 16 november 2012

Happy New Year!!!!

Hej Ladies…

Det har nog varit dem finaste 2 månaderna i mitt liv, varför? Jo för jag har haft hela min familj här och min bror och hans fru spenderade deras smekmånad här och bättre kunde det inte bli, dem åkte hem igår och jag har varit så nere idag då jag blev så glad att ha dem här och det gick alldeles för snabbt, dem kommer resa ganska mycket med varandra ifall jag känner dem rätt, så att det blev en ganska unik smekmånad men det var inga problem för det blev verkligen ett minne för livet, det var massa kul, massa mat, massa shopping och min man och bror avslutade många kvällar med en ”shisha” och oftast var jag och min man hemma 4 på morgonen och sedan blev det 3 timmar sömn och upp och hoppa och iväg till jobbetJ vi hade så kul att jag inte ville att dagen skulle ta slut. Jag kom närmare min bror och fick lära känna hans fina fruJ Jag gjorde nog mer på 2 månader än vad jag gjorde 1 år i Sverige.
  
Inne på Atlantis





På Global village, vi hade så kul där och min bror hade på sig sin "kandura" som han trivdes bra i:)



2 av dem finaste männen i mitt liv
Shisha time:)

Vid våran pool
Livet leker just nu och det kan inte bli bättre, speciellt när du har sådana fina människor runt omkring dig.

Det firades nyår idag i Dubai, det är den islamiska nyår (år 1434)  som firas och det var sååååå mycket folk ute så jag blev lite små galen i Dubai mall idag då jag shoppade det tog jätte lång tid att betala i nästan varje butik, men är så glad över den nya Sephora butiken i Dubai mall verkligen en godis affär för migJ, hörde att ni där hemma i Stockholm också kan leka i Sephora, Sephora öppnade sin första butik i Sverige och det blev i Täby centrum, det ska bli jätte kul att besöka den när jag är i Sverige.



Sedan så öppnar vi Victoria`s secret ”Flagship” butik på Lördag, efter det tro mig det blir en lång semester, jag har nog aldrig jobbat så mycket  och så hårt i hela mitt liv som jag har gjort nu i 1,5 år, allt från anställa, utbilda, åka runt till olika butiker, inköp och massa annat som inte ingår i mitt jobb, men det har varit en underbar erfarenhet och minnesvärd tid, samtidigt har jag på sidan om gjort det andra jag brinner för och det är att göra tjejer glada och fina med sminkJ och det har varit en del kända ansikten på vägen och bättre kan det inte bli.


Våran reklam, det har varit VS överallt denna vecka det går verkligen inte att missa att vi öppnar snart


Dagen efter öppningen har jag en förlovnings fest som jag har sagt ja till och det är tjejen som ska gifta sig och 3 systrar som ska sminkas, ville verkligen säga nej då jag är helt slut! Men då hon var så gullig så kunde jag inte säga nej och det gör mig glad att få göra jobba på sidan av med sminkningar så jag kommer nog inte känna av att jag är helt slut.

Sedan har jag även inplanerat ett möte med en ”sheika” som vill bli stylade och sminkad utav mig, då jag inte stylar så får vi se hur detta går, men jag är super glad för att hon har hört talas om mig och det ska bli så spännande att se hur dem borJ
 
 
LOVEEEEEEEEEEEE         till dem finaste läsarna i världen........
 
 

10 kommentarer:

  1. Verkligen så vill jag leva:) hade velat följa din vardag, du verkar ha det så bra och ändå har du fötterna på jorden!

    PS glöm inte dina underbara tips, väntar alltid på nya tips inom skönhet..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina!

      Jag ska absolut skriva massa tips, men det tar så lång tid att skriva inläggen, och jag vill verkligen att det ska vara så bra som möjligt för er, men det kommer massa roliga tips och skönhetsinlägg!

      kramar

      Radera
  2. vilken snygg bror du har:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. visst har jag:) han är inte bara världens finaste utan även världens snällaste...

      Radera
  3. Hej
    kan du skriva vad du använder till ditt hår och mer om hår helt enkelt!?
    gillar verkligen din blogg!

    SvaraRadera
  4. Heeej Sötis :)

    Vår smekmånad var underbar! Vi saknar Er :) Jag hoppas att vi ses snart igen.. Har tjatat på Ali att jag vill till Dubai igen :) Vi hann inte ens landa o jag började diskutera nästa resa :)

    Tack för allt som ni gjorde för oss!

    Ps. Fina bilder! Jag ser att öppningen var LYCKAD (Victoria Secret) Grattis!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heeeejj ängel!

      Saknar er massor och dem två första dagarna efter ni åkte var jätte deppiga!
      Men nästa gång är det hemma hos mig som gäller:)
      Finns inget att tacka för du är en av familjen!


      Vi ses snart igen:)

      10000000000 kramar på dig..

      Radera
  5. Du som gillar politik, vad tycker du om det som händer i Palestina just nu???

    SvaraRadera
    Svar

    1. Det som pågår i Palestina just nu är en stor sorg, och man känner sig hjälplös!, Jag har alltid varit en person som gillar politik och debatterade i skolan sedan jag var 15 år gammal så kom jag med anteckningar jag hade skrivit ner från att tittat på nyhetskanaler. Det är en situation som aldrig borde ha gått såhär långt.

      Mina böner går till Palestina och alla barnen som har mördats brutalt utav israeliska missiler som skjut ner i Gaza och sedan bortförklaras med att det bor en ”Hamas” medlem i den byggnaden eller i huset bredvid! När ska världen vakna ur sin sömn och reagera. Jag kan sitta och skriva 10 sidor om vad jag tycker och ge riktig fakta och inte massa massmedia lögner! Men då jag blir tveksam om jag ska skriva om politik i bloggen!?

      Men bli inte chockade ifall ni en dag ser mig på Svt Debatt…


      Radera