lördag 3 november 2012

*Shoe Heaven*

Nyligen öppnades en helt ny avdelning i Dubai mall, där man bara hittar skor från dem kändaste märkena i världen, verkligen en sko älskares dröm, jag besökte butikerna första gången igår och kunde inte lämna denna magiska plats, det fanns verkligen 10000000 par skor, jag ville skulle följa med mig hem, men då jag har köpt för många Louboutin skor. Så fick jag hålla mig tills nästa besök:) Ni som kommer semestra här i Dubai se till att inte missa sko avdelningen i Dubai mall. Då min bror kommer så kommer han nog fastna på den avdelningen, då han också som mig älskar skorJ

Jag har köpt en ny mobil Samsung galaxy S3 så leker med den lite just nu så ni kommer få se lite mer videon och bättre bilderJ

 
Kramizarrrr på er shoe loversss


3 kommentarer:

  1. OMG jag dör lite!!!

    SvaraRadera
  2. verkligen min dröm plats, när öppnar ni på VS?

    SvaraRadera
    Svar
    1. visst:) 17/11 så väldigt snart,,därför har bloggen lidit lite då det är så mycket att göra på jobbet för öppningen.

      Radera