lördag 24 november 2012

Skönhet inifrån och ut

Hej Sexy Ladies

Idag har det varit min lediga dag, känns som 1000000 år sedan jag hade en dag ledig. Jag hade ett jätte viktigt möte igår med stora chefer från Kuwait och blev så glad då en av dem erbjöd mig jobb i Kuwait, så min presentation gick bra, jag var nervös hela morgonen igår då jag skulle hålla en presentation på hur öppningen gick, vad vi kan förbättra, inköp, PR, m,m.

Idag har det varit en morgon som började med en powerwalk på stranden och efter det blev det kosttillskott shopping



Började med D vitamin direkt! Ifall ni vill, kan jag skriva en mer nogrann inlägg om kosttillskott.

Ni vet väl att skönheten börjar från insidan, inte bara din personlighet utan även vad du äter.

 
Men just denna magiska burk måste jag berätta lite extra om, jag är på den andra burken och efter jag testat den ett tag ville jag rekommendera den till er.

Neocell Super collagen+c
Dessa tabletter ger inte bara:
-strålande hud
-tjockare hår
-starkare Naglar
Men även
-friskare Leder

Super collagen är även anti-aging, den hjälper till att minimera fina linjer och rynkor, förbättrar hudens elasticitet och håller fukten i huden som är jätte viktigt, hur mycket vi än smörjer in oss med olika krämer, så måste huden få fukt inifrån också.

"Man tar 3 tabletter på morgonen 3 på kvällen innan maten"
 
 
Super Kollagen + C  består av kollagen-peptider typ 1 & 3 som stödjer kollagen i hud, hår, naglar, muskler, senor, ligament och ben.  När Super Collagen  tas internt, får kroppen de råvaror som behövs för att komplettera kollagen i vissa områden, C-vitamin tillsätts även för bättre resultat.
 
C vitamin är jätte viktigt för det är en antioxidant och den kan hjälpa till att förebygga skador på din hud. Det hjälper också huden med åldern. C vitamin hjälper också till med att bilda kollagen, kollagen hjälper hudens struktur, kvalitet och hjälper till att hålla den smidig och slät. Det är omöjligt att få denna kollagen via krämer.

Huden är vårt största organ och den kommer att reflektera vad som händer inne i kroppen. Att nära kroppen från insidan börjar med att äta hälsosamt, träna och se till att kroppen får rätt mängd vitaminer, mineraler och antioxidanter, som jag har varit väldigt dålig på senaste tiden, då det inte blir hemlagat eller så mycket träning när man bor i Dubai och jobbar man som jag gör blir det enkelt att man inte orkar träna, i Sverige var det tvärtom det var bara hemlagat, jag lagade allting själv, det saknar jag.

Många av oss lever även stressiga liv idag och vi glömmer att lyssna på kroppen. Resultatet är att många av oss går omkring med olika brister i kroppen som gör oss trötta och drabbas av problem på utsidan som håravfall och dålig hud.  Då måste man ta tag i sin kost och speciellt lägga till kosttillskott du annars inte skulle få i kroppen som omega 3 ifall du inte äter fisk och D vitamin som är så viktigt i Sverige där vi inte får så mycket sol under vintern.

Nu blev det mer än vad jag hade tänkt att skriva, men vad jag vill säga om denna burk som innehåller magi är att det helt enkelt hjälper och jag har provat det mesta på marknaden när det kommer till tabletter som denna och tro mig det är en av dem bästa kosttillskott du kan äta som är bra för både din insida och utsida. Men samtidigt se till att få i dig vitaminer som du behöver som tex omega 3 som jag aldrig kan sluta tjöta om det gör en stor skillnad.

Nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt och väntar på min fina man att komma hem från jobbet, då jag har bakat massa gottJ


Min blogg plats, sitter alltid på soffan vid fönstret och skriver.


LOVEEEEEEEE    Till er alla och hoppas ni får en mysig kväll
 

7 kommentarer:

  1. kan du inte visa bilder på stranden? Vad heter stranden där du bor?

    SvaraRadera
  2. Var kan jag hitta märket neocell!??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror närmaste blir London och sedan försök kolla på nätet..

      Kramar

      Radera
  3. Jag frågade efter Collagen tabletterna och det verkar som dem sälj inte i sverige stämmer det!??

    Tack för en grym blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Typiskt att det inte finns hemma i Sverige! själv kommer jag nog köpa på mig massa burkar, för tror inte man kan få tag på det i Sverige.

      Radera
  4. Herregud snacka om en fin plats att sitta på och titta ut! verkligen den bästa utsikten jag har sett

    SvaraRadera