torsdag 29 november 2012

*Benefit they're real mascara*



Denna mascara är en av mina favorit mascara just nu! Letar du efter en mascara som ger dig långa och fylliga ögonfransar utan att ge dig fula klumpar och se onaturligt ut så har du hittat den!. Just nu provar jag massa mascaror då en tidning här i Dubai har frågat mig ifall jag kan göra ett test och skriva ett inlägg om det för deras tidning som heter ”Ahlan”, men då jag redan visste mycket om varenda mascara dem ville jag skulle skriva om så behövde jag inte testa varenda en. Men tro mig det blir ingen mer mascara på länge sen, stackars ögonfransar dem lider just nu.


Förpackningen av denna mascara är också väldigt annorlunda som många andra Benefit produkter





Men till Benefit mascaran, det ända negativa med denna mascara är att det är helvete att ta bort ifall man inte använder rätt ögonsmink rengöring! Jag hade en kompis som köpte det och hon var besviken sa hon, då hon tyckte hon fick kämpa för att få bort det varje kväll, men efter jag visade henne hur hon ska applicera den alltså använda en ögonfrans primer och sedan vilken ögonsmink rengöring hon skulle använda så blev det också en stor favorit för henneJ
Den förlänger dina ögonfransar omedelbart "for real", och ger dig ett jätte fint resultat


 
Jag fick reda på att det är den mest sålda mascara i världen och i Dubai säljs den som inget annat, då den ofta är slut.. men när man använder den är det lätt att se varför!


Jätte bra borste som både separerar och ger fylliga fransar.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar