tisdag 30 oktober 2012

*The Freaks Come Out At Night*

Vädret har blivit så mycket bättre i Dubai och det är massa turister här. Med det är så mycket  som händer på kvällarna nu för tiden och dem senaste dagarna har det även varit Eid=JUL och då har trafiken vid JBR varit som värst, samma bil stod på samma plats i timmar, tur att jag inte behöver ta bilen ut.

Såhär såg trafiken ut på kvällen igår...


 
Det blev en väldigt tidig morgon idag, då jag har jätte mycket att göra på jobbet och det kommer även bli en lång dag, då jag ska på middag med några kollegor för ett möte, så jag hinner inte byta om så det blir bara byta väska på kvällen, då jag inte kan komma hem för att byta om. Jag får väl hoppas att jag överlever denna dagJ


 
 
 

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nej jag liknar inte Kim! kim är ju för snygg alltså:)
      men någon bitter person hade skrivit att jag är lika ful som gina dirawi! hahaha någon omogen typ som skrivit till mig men men! tycker inte alls att jag liknar Gina! men tycker hon är sött som socker Gina så jag tar det som en komplimang:)

      kramar

      Radera
    2. hahahah tycker inte alls du liknar Gina, inte för att gina inte ser bra ut!
      plus kan en person inte få ha sin åsikt!? det kommer alltid finnas avundsjuka personer bakom en dator skärm som skriver till snygga bloggerskor om hur fula dem är!
      Jag personligen tycker du är vacker då du är naturlig och verkar vara en fin människa på insidan också.

      /Lara

      Radera
    3. Alltså visst är kim kardashian snygg men hur många kan lika henne !
      Så mycket pengar det läggs ner för att kim ska se ut som hon gör och hon har fyllt hela sitt ansikte, hon kan ju inte ens röra sitt ansikte längre plus hon har världens bästa make up artist som typ följer henne överallt! Så snälla människor jämför inte er själva med kim eller att vara så avundsjuk på en kommentar att man är elak mot sara, själv så tycker jag att sara är vacker och ifall hon skulle lägga ner så mycket pengar på sitt utseende skulle hon se lika bra ut! Vi alla skulle se såååå mycket bättre ut.

      Sara jag hoppas du inte tar åt dig av losers som skriver elakt till dig, följer din blogg och själv tycker jag du är en förebild, hårt arbetande, tänker på dem som har det sämre ställt och samtidigt bara är 25…Coolt att du ens har tid att ta hand om ditt utseende.

      Tack för en bra blogg, jag har även mailat dig privat om lite frågor jag har om min hud och smink! Hoppas du har tid att svara!.

      Radera
    4. Tack söta! Och jag ska absolut svara så gott jag kan på ditt mail!
      Men visst är det töntigt att folk reagerar så för att en läsare kommenterar något om Kim! hahaha verkligen sant att visa är läskigt galna i henne.
      Själv vill jag inte likna henne! jag vill inte likna någon, jag är glad för det mina föräldrar gett mig och tackar Gud för det jag har och skulle aldrig vilja se ut som någon annan.
      Det finns tjejer som till och med går så långt att dem tar med sig bilder på kändisar och en populär bild att ta med sig är Kim till sin plastikkirurg och det är sorgligt! Folk måste veta att den familjen och speciellt hon har ALLT dem behöver under sina händer! ett helt lag som hjälper henne att se ut så, tänk ifall vi alla hade en "glamsquad" som fanns där för oss varje morgon!
      missförstå mig inte, tycker hon är FAB, älskar hennes stil och make up då jag jobbar inom den industrin!

      Livet är för kort tjejer! När ska det ta slut på att tjejer alltid måste trycka ner andra tjejer!
      Istället för att peppa varandra så måste man vara elak för att själv känna sig bättre!? ”makes no sense! Varför man vill vara elak mot en person man inte känner förstår jag inte! Nu är inte detta för en kommentar, det är för alla ni som tänker på att skriva elakheter till någon! Sluta det kommer bara få dig att backa bakåt i livet

      Radera
    5. Bra skrivet:) svartsjuka klär ingen och idioter på nätet finns det gott om!
      Jag själv tycker du är jätte fin och älskar att du varken bär löshår eller lösögonfransar!
      Kan du skriva om vilken mascara du tipsar om?

      Radera
  2. snygging! älskar verkligen din blogg och speciellt dina smink tips, skriv mer om smink då du är så duktig på det

    Nina

    SvaraRadera
  3. vacker som alltid..älskar din cluth vart har du köpt den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack..Jag har köpt den på RI i Dubai mall.

      Radera
  4. Beauty for real..

    Din/ bästis S A

    SvaraRadera