onsdag 3 oktober 2012

*PALESTYLE*



Ett märke ni bara måste veta om är Palestyle, deras väskor är sååååå fina och för er som
älskar glada färger, kommer älska deras väskor. Jag såg en svart som jag blev kär i som jag ska köpa i helgen.
Det är inte bara ett trendigt varumärke, men också ger tillbaka till dem som har det sämre, kan det bli bättre!

Palestyle representerar det palestinska arvet genom att använda sina historiska arabiska skrifter. De ger även palestinska flyktingar ”kvinnor” i behov genom att stödja dem och deras familjer genom en procentandel av försäljningen! Varje kalligrafi bär ett budskap om kärlek och makt till alla kvinnor i världen
Så inte nog med att de har fantastisk design, men också hjälper andra i processen!
Bakom detta märke står ett syskon duo, som är fantastiska då dem hjälper tusentals människor genom deras märke PalestyleJ

Idag är Palestyle  ett ledande märke i regionen, nominerad till en prestigefylld "frihet att skapa Award" 2011 och finns i olika lyx återförsäljare runt om i världen, så ni kan hitta dem utanför Dubai.

Men här i Dubai, såg jag dem på S*uce  i Dubai mall, en av mina favorit butiker.  Men du kan även hitta väskorna på Bloomingdales.








 

 

 KÄRLEK från soliga Dubai:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar