torsdag 4 oktober 2012

SEPHORA

Igår blev det ett besök på Sephora och kunde inte hålla mig att inhandla en del grejer, ni bara måste prova dessa produkter. Jag har provat dessa produkter innan, jag var på ett event Dior höll och blev kär i deras concealer och ögonfrans primer, som jag har fått alla mina vänner att köpa, så det var dags för mig att köpa denJ jag kommer skriva om dem senare, när jag har tid och Jaaaaggggg vet ni vill att jag ska göra video inlägg!:)

Sephora i Dubai mall, dem är under arbete, då det ska bli en finare och större butik.
Sephora i Emirates mall






 
 

 -Diorshow Maximizer Lash Plumping Serum

-Diorskin Nude Skin Perfecting Hydrating Concealer/ Perfekt nu till vintern i Sverige då denna concealer ger massa fukt.
-Chanel vitalumiere aqua foundation


- Clinique superbalanced foundation

 
 
Sedan blev det även ett långt besök på Benefit ”Makeup counter”, jag är verkligen besatt av märket Benefit dem har så fina produkter och allt är verkligen jätte bra, dem har ett litet sortiment så det är ganska lätt att välja mellan olika produkter. Jag hoppas verkligen att detta märke kommer till Sverige snart! Ni kommer älska alla deras produkter, speciellt deras HighlightersJ


Men denna gång blev det en mascara med hem:

 -Benefit they're real mascara


 

Så nu måste jag springa, ska iväg för att klippa mig…
Kramar  &
 

 till er underbara läsare....

2 kommentarer:

  1. Jag vill att du ska göra videoinlägg, skulle vara jätte kul ifall du recenserade produkter du använder och vill tipsa.

    SvaraRadera
  2. Kan du skriva mer om produkterna nu när du har provat dem???!!!

    SvaraRadera