fredag 12 oktober 2012

*Inne på Christian Louboutin*

När vi var på Fridays och åt senast, så kunde jag inte låta bli att gå in på min favorit sko affär och titta på 2 par skor jag inte kunde bestämma mig mellan!, och idag åkte jag och köpte dem svarta:) efter ett tag av tänkande.
 

 
Dessa var också jätte fina




Var dessa två jag inte kunde bestämma mig mellan, helt ärligt NEJ jag tycker det inte är okay och lägga en så stor summa på skor, men svarta passar till allt och helt ärligt skulle jag inte köpa massa för att bara ha! som många gör.





4 kommentarer:

  1. Tycker också dem svarta är skit snygga!

    SvaraRadera
  2. Hej Hej jag mejlade dig om vs men du svarade inte? :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!:)
      vilken mail? jag hittade inget på min mail!, fråga gärna här så svarar jag så gott jag kan..

      kramar

      Radera
  3. Du verkar vara värsta proffset inom skönhetsbranchen! grymt duktig verkar du vara iallafall följer din blogg varje dag:)

    Maria

    SvaraRadera