onsdag 3 oktober 2012

*Dagens*

Hej sötisar…

Idag är det en underbar dag, väldigt trött men glad, då jag ska få fin besök från Sverige imorgonJ hennes första gång i Dubai så det blir en massa kul att visa henne, men jag jobbar ju som en galning och jag har bokat in mig på en sminkning till en jätte sött tjejs förlovning.
Men jobbet ska nog gå bra, är ju min egna chef så ska nog kunna ta någon dag ledigtJ, då jag jobbat i 1 år nu utan en enda dag sjuk eller tagit extra dagar ledigt.

Men nu ska jag iväg på affärsmiddag, möte med olika chefer från Kuwait och Qatar och sedan ska jag träffa en kompis för lite små shopping på Sephora, visar vad som får följa med hem till er när jag kommer hem.
Föressten så har jag bokat en tid på en ny hårsalong som ska vara jätte bra, håret ska bort, lite nevös, för jag har bestämt mig att klippa ganska mycket då jag känner att det känns väldigt tungt med mitt långa hår. Plus vädret! Det är så varmt att mitt långa hår i detta väder blir platt och tråkigt och ingen styling håller, plus tappar så mycket hår.

 Såå nu måste jag hoppa iväg….Loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee till er alla:)







Sminkningen


Ögonskuggorna jag använde:
 
-       Make up store/  brownie
-       Mac/ Texture velvet
-       Loreal/ 165 Golden rose
 


 
 

 

 

15 kommentarer:

  1. OMG en Birkin väska??? sååå snygg den är! fick du vänta länge för den? och var det din man som köpte den eller??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varför måste det vara min man som har köpt den? jag jobbar hårt för det jag vill ha!
      och ja det tog några månader på en väntelista.

      Radera
  2. Min dröm väska från Hermes! riktigt snygg på dig!

    Stina

    SvaraRadera
  3. dåligt ljus!?
    du är jätte fin i uppsatt hår, och din Birkin är grymt snygg...såååå avissss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är med mobilen, måste bli bättre på det, jag vet:)
      och tack va gulligt...

      Ha det bra

      Radera
  4. Din bortskämda lilla skit, herregud vem betalar din väska?
    och nej jag är inte bitter...

    SvaraRadera
    Svar
    1. vart ska jag ens börja med din bittra kommentar, omöjligt att du inte är bitter! Jobbar inte du? för det gör jag och det är så jag köper mina saker! ja jag har en man som unnar mig fina saker, men det mesta köper jag själv, jag tror du inte läst bloggen och vet inte att jag jobbar 6 dagar i vecka som en försäljningschef på Limited brands/Victorias secret i Dubai, och frilans jobbar jag även som make up artist! Du har ingen anning om vem jag är och hur du kan sitta och bara döma en person så lätt är skrämande!
      jag har alltid undrat varför det sitter sådana personer som dig bakom datorn och skriver hemska kommentarer till bloggare, har aldrig fattat det!
      Du ska veta att jag är en person som ger tillbaka till andra och alltid tänker på andra och jag behöver inte sitta här och skriva vad jag gjort, ska jag verkligen behöva förklara mig.
      för guds skull tänk om!
      Livet är så kort fokusera dig på positiva saker i livet och sluta vara så negativ!

      Radera
    2. Jag tycker du Sara är en inspirationskälla och faktist imponerad på vad du har gjort då jag känner sara, och se att någon skriver en sådan kommentar, gör mig arg du känner inte henne och är så dömande. Sedan har hon, precis som alla andra, vissa fallgropar. Men är det något hon kan så är det just att inspirera, då hon alltid hjälper andra förre sig själv och är löjligt omtänksam.
      Var tvungen att skriva, så orättvisst att bara för hon bloggar ska hon behöva ta sådana kommentarer.
      Kram din R

      Radera
  5. Kan du svara på vilken mascara du har på bilden???

    SvaraRadera
  6. Jag tycker du är skitcool som är driven och har många bollar i luften,,keep up the good work sara!

    /M

    SvaraRadera
  7. Vilka fina öggonskuggor, ska verkligen ta och köpa dem, jag ville fråga dig om fina bruna färger till ögat. för en fin smokey eye med bruna färger, du läste mina tankar. Går in och läser din blogg varje dag..

    SvaraRadera
  8. Varför tror folk att bara för en person bloggar så automatiskt känner man personen! Bry dig inte sara om svartsjuka kommentarer...
    Jag själv har vänner som bloggar, och det är en ytlig grej, man är inte personlig på bloggen eller skriver allt man gör, det är bara en sida av personen, så det är så sorgligt med människor som sitter framför datorn och skriver hat brev och spydiga kommentarer till bloggare.

    fortsätt med ditt bloggande sara! älskar din blogg

    Kram från Södertälje

    SvaraRadera
  9. Hej,

    Jätte fin outfit, vilken storlek ahr du på din Birkin, 35 eller 40?

    SvaraRadera
  10. skitsnygg outfit...kan du videoblogga, tycker du är grym på tipsa om smink, jag har handlat in det mesta du tipsat om!

    SvaraRadera