söndag 7 oktober 2012

*Dagen i bilder*

Hej sötisar,, klippte mig nyligen och ni fick ju följa medJ Salongen ligger på Dubais ladies club, och heter Dollhouse. Ladies club är som namnet, bara för tjejer även stranden.

Det är ganska mycket som händer just nu, både med jobbet och vi väntar på min familj ska komma snart och även just nu är en vän här på besök, AmiraJ Men det
Är så kul och dagarna går verkligen jätte snabbt, lite skrämmande då en månad här känns som en vecka. Jag har en del spännande produkter att visa er så få se hur mycket tid jag kommer ha framför datorn. Nu ska jag springa till mitt kontor på jobbet då jag har massor av pappers arbete och sedan blir det träffa Amira för en shopping tur i Dubai mall.




Påväg



En annan bra salong men inte för klippning



 
Framme




Salongen, jätte mysig med Missoni känsla


Varje kund får en ipad, även mat beställs ifall du är där länge:)

 
 

 Klar:)

Blev rött på naglarna när jag ändå var på salongen.


 
 
Kramar på er unika personer som besöker bloggen, nu måste jag till jobbet, vädret är sååååå fint nu, börjar bli runt 30 grader, hört att det är kallt i Sverige:)
 

13 kommentarer:

  1. Du passar skit bra i den längden på ditt hår!

    SvaraRadera
  2. You are so beautiful I wish I could read your blog in english!

    SvaraRadera
  3. Hej sara
    Jag ska gifta mig på Fredag och önskade att du hade kunnat sminka mig.
    tittar alltid in på din blogg och älskar dina tips, och har även sett dina sminkningar du gjort på andra, Love it

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, och grattttttttttiiiiiiisssss på din stora dag!
      Hoppas du får ditt dröm bröllop och stressa nu inte för mycket:)

      Kramar

      Radera
  4. Hejsan
    Jag tror jag såg dig i dubai mall igår?! var du där? med en blond tjej och tror din man. Jag ville gå fram och säga hej, då jag inte så ofta ser andra svenska här i dubai, men jag är lite små blyg. nästa gång ska jag gå fram och säga hej:)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Du är så vacker! jag har en fråga till dig, jag undrar ifall du har gjort några skönhetsingrepp i ansiktet har du opererat din näsa eller fyllt ansiktet med botox? inget illa menat! tycker du är jätte fin..

    tack för en cool blogg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina...
      Svaret är NEJ jag har inte gjort botox i ansiktet, omg tycker jag är för ung för det, och har inte opererat näsan! Tycker min näsa är stor så förstår inte att jag får den frågan så ofta, men tack för du besöker bloggen...

      kramar på dig...

      Radera
  6. PLEASEEEEEEEE kan du visa hur du har det hemma:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då vi nyligen flyttat, så kanske jag visar er lite runt:)

      Radera
  7. Jaa vad roligt...jag skulle också vilja att du gör videoinlägg..
    Jag har även en fråga! Vilket hotell rekomenderar du i Marinan?
    är det dyrt med hotell och vart i dubai annars rekomenderar du att man bokar?

    SvaraRadera
  8. Hej har du gjort läppar eller putar du bara med läpparna när du tar kort?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Tycker du att dem är stora! dem är inte så stora i verkligheten, och nej jag putar inte på bilder:)

      Radera