lördag 21 juli 2012

*YOU MADE MY DAY*

En kommentar jag läste idag........ inlägget om plastikoperationer.

"Jag tycker du ser ut som en naturlig skönhet, aldrig skulle jag tro att du opererat dig. Du passar väldigt bra i "din näsa" eller vad jag ska säga haha men klart att du ska gå din egen väg, om du vill operera något så gör det, bry dig inte om avundsjuka tjejer, för det är de som alltid ska störa sig på vad folk gör. Jag gillar verkligen din blogg och efter detta inlägg kan jag säga att du är en skönhet på insidan och utsidan! :) Kan du inte skriva ett inlägg om hur man inte bryr sig om vad andra tycker och asså hur man får ett bra självförtroende? Inte för att jag inte har det haha men det skulle vara kul att läsa hur du har blivit den starka person du nu är :)"

Hej OMGGGGGGG...

Detta inlägg gjorde min dag, så det finns hopp...söta du då du inte skrivit ditt namn gumman. Jag måste först säga att jag önskar fler tänker som dig, jag kan nog skriva en bok om hur unga tjejer kan få bättre självförtroende och hur svårt det har varit i livet ibland och det är det som gjort mig så stark, jag är inte alltid så stark och tar åt mig mycket av ord som sårar, men försöker alltid ändra på det. Jag kan säga såhär, jag tycker att en person alltid blir vackrare ifall man jobbar på insidan först, då det alltid speglas på utsidan! som svartsjuka och alltid behöva trycka ner andra för att må bra! dessa personer får mig bokstavligen att må illa. Men kan säga så här jag har fått gå igenom mycket ont och negativitet innan jag hittade starka sara, men vad man först måste göra är att rensa sitt liv från negativa personer och personer som du tror är dina vänner men egentligen inte är det, hur svårt det än är.!
Jag har också lärt mig att man inte kan behaga alla så försök inte ens, att ens prova det är slöseri med tid, Det bästa du kan göra är att vara dig själv. Jag har lärt mig den hårda vägen och till slut så är vissa människor är fulla med hat så oavsett vad du gör eller säger så har dem alltid något att säga,  så  "F***K them":)
Sedan detta med operationer, är sorgligt för att veta att folk har inget bättre för sig än att tala illa om t.ex. mig för dem "tror" jag opererar mig! men aldrig frågar mig direkt om det!
Självklart kan jag skriva ett inlägg om detta!
Bamsekram till dig gumman







4 kommentarer:

  1. fyyy fann vilken brud du är.....

    SvaraRadera
  2. så imponerad utav dig,, du verkar vara helt underbar, och glöm dessa svartsjuka tjejer med dålig karma, älskar din blogg hoppas du tänker på blogga mer om dagen:)

    kramar/ Lara

    SvaraRadera
  3. Jag skriver aldrig kommentarer på bloggar, din blogg har jag nyligen börjat läsa och ändå ifall du inte skriver massa om dig själv så känns det som jag känner dig...du är verkligen en förebild och såna som dig brukar ha massa haters som kryllar runt om dig. Du borde skriva mer om hur man ska överkomma såna människor...

    kram på dig från Nina

    SvaraRadera
  4. Du verkar vara underbar...Jag är ny på bloggen och älskar din blogg redan, och även då jag inte känner dig verkar du vara en tjej med ett mega hjärta!

    SvaraRadera